![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Nonnii Insan special trackit alla ja ET 10:llä, ei hinkkaa ja justiinsa sopii 20mm levikkeen alle ja ainakin tuon vielä ympärin saa, että ei kääntöäkään ihan älyttömästi oo rajoitettu.
Aika makiaa hurinaa pitää, kun ajelee 90km/h, mutta kuiteskin jopa yllätti, että ei kauheena souda laidasta laitaan, eikä pompota yhtään. Ei nuo mikään ajoelämys oo polanteiselle tielle, mutta eiköhän sen katsastusreissun aina pärjää. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Otitko 7" vai 8" vanteet, merkki? Ite olen katellu kuiteski noita halvimpia... Kerroit että juuri jää levityksen sisään? Olikos sulla 50mm levitys edessä ja sama takana vai takana 70mm. Mulle on tulossa tuo lain sallima 50mm levikesarja... Paljon jää edessä ja takana joustolle varaa lokasuojaan?
Nissan King Cab 2wd SD23 -85. ![]() Nissan King Cab 4x4 SD25 -87. ![]() Nissan King Cab 4x4 TD25 -86 (Turbo) ![]() Viimeksi muokannut Guffaw : 25.01.2013 19:27 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Rengas on tämä: http://www.euro4x4parts.com/parts/7p...x10_5_r15.html Tuosta renkaasta voi kyllä sanoa, että on noin tuuman verran leveämpi kuvio ja korkeampi rengas, mitä velipojan mudterrain, eli aikasta isokokonen merkintöihin nähden. Peruskokosen vois saada sopimaan vielä isommalla ET:llä ilman levikkeitäkin. Kuvia en ainakaan ihan helpolla heti saa, kun kamera ja auto on eri paikkakunnilla ![]() Ja levikkeestä, oli vissiin vähän huonoa kieltä, eli 20mm:n perästä puuttu tuo :n, eli siis levike on 20mm levittävä, ei sen enempää. Ja kuvio jää sen alle justa just. Edit: joustoista vielä sen verran, että ei kyllä pelota että osuis, en sen kummemmin miettinyt asiaa, saati mitannut. Takajouset on mulla kyllä aika väsyneet. Viimeksi muokannut Rautakansi : 25.01.2013 20:47 |
|
||||
|
||||
![]()
OK- Kiitoksia tiedoista
Eiköhän nyt uskalla tilata jo vanteet tuolla 10 ET:lä. Renkaita mietin vielä, koska mulla tulee kuitenkin ajettua paljon enemmän maantieajoa. Lähinna vain kuvion karkeutta. Luulisin että mitä karkeampi kuvio, sitä kovempi ääni maantiellä. Mulla on nyt uudet normaalileveyksiset nastarenkaat alla, joten kiirettä mulla ei oo.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Itse en toki ole niitä ruuvaillu, mutta en tiedä, mitä edellinen omistaja on tehnyt. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Nissan King Cab 2wd SD23 -85. ![]() Nissan King Cab 4x4 SD25 -87. ![]() Nissan King Cab 4x4 TD25 -86 (Turbo) ![]() Viimeksi muokannut Guffaw : 27.01.2013 08:57 |
|
||||
|
||||
![]() InsatLainaus:
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |