Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.01.2013, 20:43
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hena Näytä viesti
Joo ei niitä boxon räikkiä ammattikäyttöön voi suositella. Ja meinasin itsekkin vaihtaa laadukkaampiin kun lompakko antaa periksi Itse olen jo sitä sukupolvea etten ole tommosia vanhoja (kestäviä) kamasan räikkiä päässyt kopeloimaan, koska olen aina ihmetellyt, että mitä porukka siitä kamasasta niin vaahtoaa ku aina ne kamasan räikät mitä on nähnyt on ollut rikki. Niin ja ei ainakaan kestä nuo boxon perushylsyt pulttimopolla hakkaamista, silloin ainakin venyy/väljistyy, mutta bilteman perushylsyt on kyllä kestäny.
En tiedä, onko näissä tapahtunut jotain päivitystä mutta ainakin oman duunipakin hylsyt kestää ampua isollakin (3/4) pyssyllä? Ei väljisty eikä halkea. Pakki ollut minulla käytössä jo 1.5 vuotta. Räikät on tosiaan kuraa, mutta itse korvasin ne bilteman räikillä. Niistä kun heftaa migillä ne ruuvit kiinni niin muuten kestää vääntää sillä metrinkin putkella. Ja veilä noista bitseistä (ilmeisesti tarkoitatte noita kärjellisiä palahylsyjä, torx, xzn jne, niin ei niitä saa kestäviä mistään, ihan kulutustavaraa. Onneks ei oo kalliita niin aina kun hajoo niin uutta kehiin.

Edit: Ja itse en kyllä tuota Gedorea ylistäisi, hajoaa lähes yhtä helposti kuin Boxo mutta maksaa viis kertaa enemmän.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.01.2013, 20:54
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Suomi
Viestit: 2.497
Perusasetus

Kansalaisaktivisti Matti Käki on huomannut puutteita kiinalaisen työkalukaapin laadussa:

http://www.mattikaki.fi/kuluttaja/tyokalukaappi.htm
__________________
A-P
*Muovi on saatanasta*
KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.01.2013, 21:28
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.277
Perusasetus

Hieman OT, mutta jos tarvit työkaluille laatikkotilaa talliin, niin erittäin hyvän ja toimivan vetolaatikon pöytään saa aikaiseksi kauppojen muovisesta leipälaatikosta ja Clas Ohlssonin 400mm liukukiskoista. 20x20mm neliöpukesta leikkaa leipälaatikon reunen ja kiskon väliin sopivat pätkät ja joku kulmarauta kiskon toiseen puoleen kiinni, josta paketin saa ruuvattua pöytälevyn alle kiinni. Mulla on tallissa monta tälläistä laatikkoa ja on todella mukavat, kun ei kerry pöly ja paska laatikon pohjalle.

Biltemalla oli n. 10v sitten parempia 400mm kiskoja myynnissä, mutta valitettavasti ei ole enää.
Kiskot kantavat 40-50kg tavaraa ja leipälaatikot kestää tilavuutensa verran mitä vaan työkaluja.
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~

Viimeksi muokannut LaaLaa : 25.01.2013 21:30
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.01.2013, 11:56
hena:n Avatar
hena hena ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.02.08
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 142
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_ Näytä viesti
En tiedä, onko näissä tapahtunut jotain päivitystä mutta ainakin oman duunipakin hylsyt kestää ampua isollakin (3/4) pyssyllä? Ei väljisty eikä halkea. Pakki ollut minulla käytössä jo 1.5 vuotta. Räikät on tosiaan kuraa, mutta itse korvasin ne bilteman räikillä. Niistä kun heftaa migillä ne ruuvit kiinni niin muuten kestää vääntää sillä metrinkin putkella. Ja veilä noista bitseistä (ilmeisesti tarkoitatte noita kärjellisiä palahylsyjä, torx, xzn jne, niin ei niitä saa kestäviä mistään, ihan kulutustavaraa. Onneks ei oo kalliita niin aina kun hajoo niin uutta kehiin.

Edit: Ja itse en kyllä tuota Gedorea ylistäisi, hajoaa lähes yhtä helposti kuin Boxo mutta maksaa viis kertaa enemmän.
No varsinaisesti yhden hylsyn olen nähnyt joka on korjaamokäytössä antautunut kun on pulttikoneella käytetty, että varmaankin ollut vain yksilöstä kyse. Mutta kyllä ne hieman joustavemmilta tuntuu. Tietysti eihän niitä perushylsyjä ole konekäyttöön edes tarkoitettu eli ei voi kyllä valittaa että olisivat sen kummempia kuin muutkaan hylsyt.
__________________
VW TARo -89 2.4D 4x4
MB W126 -85 500SE
MB W211 -05 E500
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 13:22 (GMT +2).