Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.01.2013, 20:20
petpi petpi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.03.10
Sijainti: Tampere
Viestit: 251
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ozzyy Näytä viesti
saapi peltiset siirtokilvet ne maksaa 50-60e väliin+ vak. mikä tais olla mulla 3pv.lle 12e, samalla poistetaan auto Viron kilvistä, jotka jää asemalle

nim.Vuoden vaihteessa Virosta auton tuonut
Vuosi sitten ei vielä saanut tuollaista lyhyempää aikaa siirtokilville.
Kun tekee käyttöönottoilmoituksen tullissa, niin Viron peltisillä siirtokilvillä saa ajaa Suomessa sen 3kk.

__________________
________________

-98 Jeep Grand Cherokee 5.9 LX
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
VIRON TULIAISET Eemeli2006 Chit-Chat 21 16.08.2012 19:38
Trafin siirtokilvet? Rekisteröimätön Chit-Chat 7 07.05.2011 22:36
siirtokilvet/siirtovakuutus?? MotorPsycho Tekniikka & Jutustelu 7 05.05.2010 13:11
Siirtokilvet??? La tuskaa Tekniikka & Jutustelu 4 07.12.2008 11:07
Siirtokilvet? Tekniikka & Jutustelu 12 03.06.2006 20:36


Sivu luotu: 15:32 (GMT +2).