![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Ot hauskaa on se et peltoautoillakaa ei vissii saa siis ajaa löpöllä..haluisin tietää onko moniki poliisi ja tullimies käyny niitä testailemassa..?
|
||||
|
||||
![]()
Peltoautoilu taitaa olla useammissa tapauksissa laitonta muutenki
|
|
|||
|
|||
![]()
Aitojen sisäpuolellakinko?
Tuo kyllä tulee uutena tietona..
|
||||
|
||||
![]()
siks sanoinki että useammissa, ite en oo vielä kellään nähny aitoja ympärillä
|
|
|||
|
|||
![]()
Oon käsittäny et riittää ihan tavan lanka-aita..
|
|||
|
|||
![]()
Itsellä oli peltoauto hiluxi, joka jäi pihalle seisomaan. Ei enää ajot kiinnostaneet, kun oli kortti-ikä ja autokoulu jo käynnissä. Olin tankannut löpöä. Tullimiehet tulivat kyselemään adiasta ja ottivat näytteen. Pitivät "kuulustelun" mulle ja isälle. Asiasta tehtiin vastine ja valitus korkeimpaan hallinto-oikeuteen. Päätös oli yksiselitteinen 15210€ maksettavaa. Ei auttanut selittelyt auton toimimattomuudesta tai, että on vain peltoauto. Eli ei edes tankissa saa säilyttää löpöä, ellei maksa veroa etukäteen. Vanhempien talo on keskustan laitamilla, mutta niin vain tullimiehet löysivät sinne. No ei ne verot ainakaan vielä ole menneet maksuun, tapahtumasta kohta kymmenen vuotta. Ja kävi vielä poliisit ja katsastusmieskin tutkimassa autoa, kun ei ne tulllin äijät osanneet katsoa runkonumeroa. Se löpö muuten näkyy jonkin aikaa, eli periaatteessa on riski vain tyhjentää tankki ja vaihtaa suodatin, onhan pumpussa ja putkistossakin sitä löpöä. Itse tyhjentäisin tankin ja ottaisin hinausauton apuun.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hui saat*na!! On tää suomen verotus ja sen vahtiminen vaan nii hitsin siistii
|
||||
|
||||
![]()
Tuohon siirtokilvillä ajeluun en osaa varmasti sanoa, mutta jos/kun olet katsastamassa sitä ja ottamassa liikenteeseen, soitto TRAFI:in ja ilmoitus että tankki tyhjätty PÖ:stä. Muuta ei tarvitse tehdä, siis tyhjennyksen lisäksi. Ei huuhdella putkistoja, eikä vaihtaa suodattimia. Tämä kahteen kertaan kysytty TRAFI:sta, kahden eri auton kohdalla.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Just näin. Pitoisuudet kun ei oo liian korkeet noitten merkkaaja aineiden kanssa niin muulla ei ole väliä. Saapi olla punasta/punertavaa vaikka seuraavat sata vuotta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Se on furfuraalia mitä on löpötissä.. Tai ainakin on ollu..
Aina uskottava tietopankki suoli24 http://keskustelu.suomi24.fi/node/301946 |
|
|||
|
|||
![]()
Tuo vene juttu on mielenkiintoinen. Mulla on vanha silakka vene, ja sen ede omistaja oli ostanut sen jostain rannikolta ja ei ollu paljoa sillä ajellu.. Eihän tollanen mersun kone paljoa vie ja siinä on 200litran tankki, vaikka minä ajelin koko kesän dieselillä, niin nyt syksylläkin vielä polttoaine vähän pinkkiä.. pitää nyt keväällä tyhjätä tankki, kun siellä on sitä dieseli mutaa, hometta mitä vitun sienipaskaa onkaan. Mut vituttaa kun en taida uskaltaa tankata sitä pinkkiä sinne takas ja sitä varmaan 100 litraa.. vaikka en kyllä tiedä kenenkään Saimaalla joutuneen tarkistukseen. Kytät ei sitä tutki, ja tullimiehet ei ehi.. Kuulema?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Oon joskus miettiny että pitäs rueta tankkaan auto iltahämärissä kanisterista ja kahtoa kuinka nopeaa tulee tullin kaverit kurkkaan tankkiin..
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
onpaha komiaa touhua tosiaa
![]() ![]() ![]() onks se siis niin että ite tehdyllä härpättimelläkään ei sais punasella ajaa koto pihas? ku pitää läpi näkyvässä purkissa löpöä kesän auringossa ni alkaa olee aika kirkasta tavaraa loppu kesästä? |
|
||||
|
||||
![]()
kyl väri häviää mut jotaki jäämää sinne vissii jäi kumminki?
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
En sano että olis varmaa tietoa mutta tämmönen kuva mulla on asiasta |
|
||||
|
||||
![]()
Lienee kuitenkin niin että se punainen väriaine häipyy, mutta se varsinainen käräyttäjäaine ei.
Tuolla jossain netin syövereissä joskus asiaa lueskelin. Olikohan joku valmistajan tms sivu. EDIT: no kyllä täällä ollaan nopeita... kirjoittelin ja sillä aikaa sivu täys vastauksia!! ![]() Lainaus:
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. Viimeksi muokannut AVRO : 22.01.2013 23:08 |
|
||||
|
||||
![]()
Tuohon vain tuplatankit ja suodattimet, asennus silleen jemmaan että systeemiä ei heti helposti päällepäin näe ja venttilivivut jonnekin konsolin sisään mistä vaihdon voi tehdä helposti ja koneelle alkaa sitten menemään tavaraa sen toisen linjan läpi > suodattimessakaan ei ole punaista ja se toisen tankin täyttöputki/korkki pitää tietysti olla kans jemmassa....
EDIT: tää siis teoriassa, ei kehotus kellekään. ![]()
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 01.02.2013 18:00 |
|
|||
|
|||
![]()
Eipä noilla tupaöljyn hinnoilla taida kannattaa väkertää
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
asuksä siel autos tankissa ? vai muuttuuko sun mielestä tilanne, testin ottamisessa kadulla tai kotipihalla ?
|
|||
|
|||
![]()
Nii ei kai ne mitää lupia tartte jos auto ei oo tallissa.
Suurin syy käryyn voi tosiaan olla kateellinen naapuri..
|
||||
|
||||
![]()
käsittääkseni kotietsintä lupa tarvitaan myös tälle mun omistamalleni pihalle parkkeeratun auton tutkintaan.. vai olenko väärässä? jos auto on liikenteessä niin sehän on normi liikenteen valvontaa? no ihan sama olen varmaanki väärässä..
arseesta kuitenkin että tuostakin on ruettu verottaan.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
juu eli jos omaa "kivat" naapurit, niin kannattanee olla kylillä hys hys, jos ajelee pihalla/omassa metässä esim. maasturilla löpöt tankissa...
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Master pö 20.5 kw lämmitin (kuvat) ja nestekaasulämppäri myös | tonnisata | O/M/V Muut | 0 | 03.01.2013 21:26 |
Ostetaan läppäri gps:llä ja karttaohjelmalla | Lalli bj40 | O/M/V Muut | 4 | 04.10.2011 14:54 |
Ostetaan 8x15 vanteet 6x139.7 jaolla ja +et:llä | Rekisteröimätön | O/M/V Renkaat ja vanteet | 9 | 30.08.2010 11:32 |
Ostettu 33" renkaat ja vanteet 5x4,5 jaolla ja yli -10 et:llä Jeeppiin | Kimpsu | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 27.08.2008 07:09 |
Hinaus siirtokilvillä | Bruno | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 18.12.2005 13:13 |