![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Autoillu oon noin 9ja1/2 vuotta ja on ollu varmaan n.20 katiskaa. Nyt viimesin käyttökiesi on ollu kohta vuoden kun oon tullu siihen tulokseen että jos nyt harsii sen yhen romun kasaan ja ajelee sillä vaan. Kuume polttelee parhaillaankin mutta kurkkaus lompsaan helpottaa poltetta. ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
mikä autokuume?
16autoo, 1moottoripyörä, 1rattori. kortti ollu 5 vuotta ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Se on vaan se sukupolvi/nykyaika kun "mikään ei riitä".
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Eipä noita niin hirveästi tarvia vaihdella..
Alkaa olemaan tuo mun piironki loppusijoituspaikkana useimmille hankinnoille. Eli paperit jää sinne, kun kaikki tulee myytyä osina pois ![]() En tiedä minkälaisia ongelmia tulevaisuus tuo tullessaan, kun ei pelkkiä papereita saa romutettua. Eiköhän EU/Suomi-päättäjät jotain kiusaa keksi.. ![]() ![]()