![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Samanlainen putki omassaki hilussa turbolla. Aivan hyvin rokkaa siinä. Pakopaine mittari ois kyllä aivan jees. Millasia muuten porukat laitellu?
__________________
4x4 Chervolet Suburban 6.5 Turbo Diesel |
#2
|
|||
|
|||
![]()
samallainen mittari vaan ku ahtopaineellekki!
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ite hommasin ihan vaan Auto Gaugen mittarin mätänetistä... Pakosarjalta vain hieman lämpöä kestävämpää lähtöä pois ja sitten "sopivan" matkan päästä normaalimmaksi kun on jo lähempänä mittaria. Itselle tulee panssaripunos lerssillä lähtöä joku matkaa (n.60cm)
![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Tuassiisa poeka asialla...
Tällä kertaa oli laitellut tänään pakopaine mittarin ohjaamoon ja enää siitä puuttuisi se lämmöneriste pätkä... Ja valojen releet oli irrotellu kanssa konehuoneesta ja vetäny johtoja jo lavalle päin...
![]() Viimeksi muokannut metsienmies : 22.01.2013 19:24 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
omassa pakosatsissa hitsattuna naaraspuolinen jarrunippa, jonka pohjasta porattu 2mm läpireikä pakosarjaan. SIitä sitten teräsjarruputkella normi lähtö, jotain 20cm pyöritettynä kiepille josta lähtö sitten normi sinisellä muoviputkella. Teräsputki ja muovitputki liitettynä painastavalla metallisella pikakiinnityksellä. ja hyvin rokkaa. ahtopaine ja pakopåaine mittareina toimii nestevaimennetut teollisuus mittarit. ei ole valoa, mutta onpahan varma data ja toimii.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#6
|
||||
|
||||
![]() mites onko väliä...
Meininki oli etten auton viralliseen pakosarjaan tee reikää vaan tuohon "jatkopätkään" mahdollisimman lähelle vain alkua. Eikait sen nyt niin pitäs heittää häränpyllynderiä jos tekee tuolleen. Meinaan on vaan helpompi hitsata oikeaa rautaa kuin valua...
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
samahan se missä se on, kuhan vaan on pakovenan ja pakopesän välissä.
Samaa mieltä kun Dectane, aivan liian vähän porukka mittailee pakopaineita kun noita ahtimia asentelevat. Sitten ihmetellään kun ei kannet kestä ja lämmöt nousee. Kun pienellä vaivalla ajelee pakopainemittarin kanssa pariviikkoa ja kattoo miten paineet missäkin tilanteessa seilaa. Mutta sanonta TIETO LUO TUSKAA pätee tässäkin kyllä pelottavan hyvin ![]()
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Toyota Hilux 4x4 2.4D -90 PROJEKTI | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 13.02.2008 14:38 | |
Jeep Cherokee jarruongelmia IKUINEN TAKUU !!!!!! | sjeeppi | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 01.12.2006 12:13 |
Hilux evo projekti | Mutamies | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 06.05.2005 21:18 |
M:hilux projekti | O/M/V Muut | 0 | 04.12.2004 18:35 | |
M hilux offi projekti | O/M/V Muut | 9 | 16.10.2004 20:15 |