![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Tänään väänsin varsin jakkaroita eteen.. Kunhan pääsee tohon pellolle hapettaan niin ei siinnä vanhassa tietokonetuolissa pysy Nuo joskus vuosi sitten aiemmin mainitut smaragdin jakkarat mää tuonne lykkään. Nuo on hyvät istua ja ainaki omasta mielestä ihan siistit ![]() Tuommosta lattaa ja huonekaluputkea ostin tarvikkeiksi, jos tuohon vielä muutaman putken hitsais tueksi ettei tämmösen 70kg mörssärin alla taivu paskaksi Sattuvat tuleen niin eteen ettei tuohon yli 180cm kaveri sovi kuskin paikalle, tämmöselle 170 senttiselle aivan omiaan, mutta itellehhän tätä rakennetaan? Tuosta ei enää taaemmas saa mutta emäntä saa kiskottua eteenpäin! Tuonne lattojen ja lattian väliin pitää jotku holkit keksiä, vai jättäiskö nuo mutterit ![]()
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
tuohon jakkaran alle touhuat semmosen ns hanskalaatikon,saa vaikka masinolit sinne säilöön
![]()
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Ite laitoin pajeron jakkaroiden kiinnitysten alle muovista palikat. Aina oli vettä ja kosteutta kiinnitysrautojen alla niin ruostu pohjakin siitä kohtaa.
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Jonku verkon aattelin kehitellä tuohon etupuolelle ja sivuille niin saa tavaraa alle säilöön takakautta :P
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Laita peltiset laidat eteen ja sivuille, samalla jäykistyy kehikko!
__________________
Jeep ISORY |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
verkosta vaan näkis läpi niin tietäis mitä siellä on jemmassa
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Kuin korkealla nuo penkit on alkuperäisiin verrattuna, kun noin eteen ne tarvii viedä? Et sää nyt niin persjalkanen/lyhytkätinen ole, että alkuperäiseltä penkin paikalta yllä hallintalaitteisiin.
![]() Ymmärrän kyllä jos haluat nostaa alkuperäisestä jakkaran korkeutta. Itsekin tykkään kyllä istua korkealla. Näkyvyys tuntuu paljon paremmalta.. ![]() Panet noihin jalustoihin tukevaa metalliverkkoa, niin jäykistyy/näkyy läpi? Ja ilman muuta jotkin palikat tuonne jalkojen alle, on puhtaanapitokin paljon helpompaa. Nuo mutterit ei vaan ole kovin pro..
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
mutta ei nuo korkeella oo, hyvältä tuntuu istua :Pedit. Mutta voin mää mitata sen korkeuden alkuperäisiin verrattuna
Viimeksi muokannut Dectane : 22.01.2013 13:44 |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Tee tosiaan vielä vahvikkeita, nuohan (latat) myötää/vääntyy jo ihan normikäytössäkin 70 kiloisenkin alla, puhumattakaan että joku tuuppais pajeron perseeseen liikenteessä. Vyön solkikin kun on penkissä kiinni niin noihin kohdistuu melkoset voimat pahimmassa tapauksessa.
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Sivuille 45-asteen kulmaan putket ja eteen toinen pikkusen vinoon. Takaa mää aattelin tuon ihan tuolleen auki jättää... Pitää vielä huomenna funtsia jos jotku kolmiot vielä johonki väliin tökkäis..Kaveri on ollu tallilla nyt parina päivänä jelppimässä niin alkaa oleen aika hyvällä mallilla.. Näyttää jo autolta :O Välijäähdytin lähti tänään tiggaukseen, samaisen kaverin kaverille! |
|
#11
|
|||
|
|||
|
nyt ne ois paikollaa
![]() kyllä mää uskon että nää kestää!
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
Hiekkapuhalletut ja pulverimaalatut tuotteet
![]() Ja mitähän helvettiä tämmöset mörkörenkaat tekee pajeromiehen projektikertomuksessa???
|
|
#13
|
||||
|
||||
|
No pittäähän ne häävimmät pyörät jo laittaa ku muutenni hyvän näkönen kampe tulosa
__________________
4x4 Chervolet Suburban 6.5 Turbo Diesel |
|
#14
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#15
|
||||
|
||||
|
Missä käytit pulverilla?
__________________
Offroad Oulu Ry / Lakeuden Maastoautoilijat Ry http://www.offroadoulu.com/ https://www.facebook.com/groups/LaMaas/ ∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ei ole olemassa liian kireitä pultteja, ainoastaan liian lyhyitä jatkovarsia! ∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ |
|
#16
|
|||
|
|||
|
Metalpowerilla, voi olla vaikea saada tavaraa linjalle jos ei ole "sisällä"
|
|
#17
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Pitäähän siihen kunnon renkaat nyt laittaa kun on muuten tehty oikean maasturin oloiseksi,komiaa jälkeä pukkaa.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
|
#18
|
|||
|
|||
|
Mutta tähänhän tulee se isompi levy ja jäsympi asetelma!
|
|
#19
|
||||
|
||||
[/QUOTE]eikö se juuso raaskinutkaan patrolliin laittaa renkaita.. |
|
#20
|
||||
|
||||
|
Minkä kokoiset noi renkaat on ?
__________________
M.O.C |
|
#21
|
|||
|
|||
|
Ei oo viittiny noilla ajaa tuota kalajoki oulainen väliä.
35 15 15 kokosethan nuo. Saattaa tulla pajerossakin kaaresta yli
Viimeksi muokannut Juuso4x4 : 26.01.2013 11:46 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mitsubishi "Napero" | Dectane | Maasturiprojektit | 204 | 28.10.2012 11:35 |
| Myydään / Vaihdetaan MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 04.04.2009 18:06 |
| Myydään MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" | REKISTERÖIMÄTÖN | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 14.12.2008 21:25 |
| Myydään Mitsubishi Pajero "halpa" | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 08.07.2008 22:17 |