Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.01.2013, 18:32
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Tänään väänsin varsin jakkaroita eteen.. Kunhan pääsee tohon pellolle hapettaan niin ei siinnä vanhassa tietokonetuolissa pysy

Nuo joskus vuosi sitten aiemmin mainitut smaragdin jakkarat mää tuonne lykkään. Nuo on hyvät istua ja ainaki omasta mielestä ihan siistit



Tuommosta lattaa ja huonekaluputkea ostin tarvikkeiksi, jos tuohon vielä muutaman putken hitsais tueksi ettei tämmösen 70kg mörssärin alla taivu paskaksi Sattuvat tuleen niin eteen ettei tuohon yli 180cm kaveri sovi kuskin paikalle, tämmöselle 170 senttiselle aivan omiaan, mutta itellehhän tätä rakennetaan? Tuosta ei enää taaemmas saa mutta emäntä saa kiskottua eteenpäin! Tuonne lattojen ja lattian väliin pitää jotku holkit keksiä, vai jättäiskö nuo mutterit

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.01.2013, 20:07
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

tuohon jakkaran alle touhuat semmosen ns hanskalaatikon,saa vaikka masinolit sinne säilöön
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.01.2013, 20:42
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Ite laitoin pajeron jakkaroiden kiinnitysten alle muovista palikat. Aina oli vettä ja kosteutta kiinnitysrautojen alla niin ruostu pohjakin siitä kohtaa.
__________________
Huono tie, parempi mieli.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.01.2013, 21:01
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
tuohon jakkaran alle touhuat semmosen ns hanskalaatikon,saa vaikka masinolit sinne säilöön
Jonku verkon aattelin kehitellä tuohon etupuolelle ja sivuille niin saa tavaraa alle säilöön takakautta :P
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.01.2013, 23:18
KoniJeep:n Avatar
KoniJeep KoniJeep ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.10
Sijainti: Halinjälvi / Pohjois-Kaljala
Viestit: 1.911
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti
Jonku verkon aattelin kehitellä tuohon etupuolelle ja sivuille niin saa tavaraa alle säilöön takakautta :P
Laita peltiset laidat eteen ja sivuille, samalla jäykistyy kehikko!
__________________
Jeep


ISORY
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 22.01.2013, 00:08
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KoniJeep Näytä viesti
Laita peltiset laidat eteen ja sivuille, samalla jäykistyy kehikko!
seki vois olla verkosta vaan näkis läpi niin tietäis mitä siellä on jemmassa
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.01.2013, 08:20
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.900
Perusasetus

Kuin korkealla nuo penkit on alkuperäisiin verrattuna, kun noin eteen ne tarvii viedä? Et sää nyt niin persjalkanen/lyhytkätinen ole, että alkuperäiseltä penkin paikalta yllä hallintalaitteisiin.

Ymmärrän kyllä jos haluat nostaa alkuperäisestä jakkaran korkeutta. Itsekin tykkään kyllä istua korkealla. Näkyvyys tuntuu paljon paremmalta..

Panet noihin jalustoihin tukevaa metalliverkkoa, niin jäykistyy/näkyy läpi?
Ja ilman muuta jotkin palikat tuonne jalkojen alle, on puhtaanapitokin paljon helpompaa. Nuo mutterit ei vaan ole kovin pro..
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 22.01.2013, 13:41
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand Näytä viesti
Kuin korkealla nuo penkit on alkuperäisiin verrattuna, kun noin eteen ne tarvii viedä? Et sää nyt niin persjalkanen/lyhytkätinen ole, että alkuperäiseltä penkin paikalta yllä hallintalaitteisiin.

Ymmärrän kyllä jos haluat nostaa alkuperäisestä jakkaran korkeutta. Itsekin tykkään kyllä istua korkealla. Näkyvyys tuntuu paljon paremmalta..

Panet noihin jalustoihin tukevaa metalliverkkoa, niin jäykistyy/näkyy läpi?
Ja ilman muuta jotkin palikat tuonne jalkojen alle, on puhtaanapitokin paljon helpompaa. Nuo mutterit ei vaan ole kovin pro..
Emmää oo ees alkuperäsiin verrannu mutta ei nuo korkeella oo, hyvältä tuntuu istua :P

edit. Mutta voin mää mitata sen korkeuden alkuperäisiin verrattuna

Viimeksi muokannut Dectane : 22.01.2013 13:44
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 23.01.2013, 18:16
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti
Tuommosta lattaa ja huonekaluputkea ostin tarvikkeiksi, jos tuohon vielä muutaman putken hitsais tueksi ettei tämmösen 70kg mörssärin alla taivu paskaksi
Tee tosiaan vielä vahvikkeita, nuohan (latat) myötää/vääntyy jo ihan normikäytössäkin 70 kiloisenkin alla, puhumattakaan että joku tuuppais pajeron perseeseen liikenteessä. Vyön solkikin kun on penkissä kiinni niin noihin kohdistuu melkoset voimat pahimmassa tapauksessa.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 23.01.2013, 19:12
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Tee tosiaan vielä vahvikkeita, nuohan (latat) myötää/vääntyy jo ihan normikäytössäkin 70 kiloisenkin alla, puhumattakaan että joku tuuppais pajeron perseeseen liikenteessä. Vyön solkikin kun on penkissä kiinni niin noihin kohdistuu melkoset voimat pahimmassa tapauksessa.
Hitsasin mää noihin tukia, pitää laittaa kuvaa vaikka huomenna valmiista tuotteesta. Nyt niiden pitäis kestää, ainaki tukevalta vaikuttaa noin niinku käytännössä Sivuille 45-asteen kulmaan putket ja eteen toinen pikkusen vinoon. Takaa mää aattelin tuon ihan tuolleen auki jättää... Pitää vielä huomenna funtsia jos jotku kolmiot vielä johonki väliin tökkäis..

Kaveri on ollu tallilla nyt parina päivänä jelppimässä niin alkaa oleen aika hyvällä mallilla.. Näyttää jo autolta :O

Välijäähdytin lähti tänään tiggaukseen, samaisen kaverin kaverille!
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 24.01.2013, 18:40
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

nyt ne ois paikollaa



kyllä mää uskon että nää kestää!

Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 25.01.2013, 22:46
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Hiekkapuhalletut ja pulverimaalatut tuotteet



Ja mitähän helvettiä tämmöset mörkörenkaat tekee pajeromiehen projektikertomuksessa???

Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 25.01.2013, 22:52
JuuPeri:n Avatar
JuuPeri JuuPeri ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.01.07
Sijainti: Vihanti
Viestit: 620
Perusasetus

No pittäähän ne häävimmät pyörät jo laittaa ku muutenni hyvän näkönen kampe tulosa
__________________
4x4 Chervolet Suburban 6.5 Turbo Diesel
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 25.01.2013, 23:00
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JuuPeri Näytä viesti
No pittäähän ne häävimmät pyörät jo laittaa ku muutenni hyvän näkönen kampe tulosa
no nää on vasta lainassa
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 26.01.2013, 00:53
Ewerglade:n Avatar
Ewerglade Ewerglade ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 17.02.12
Sijainti: Oulu
Viestit: 505
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti
Hiekkapuhalletut ja pulverimaalatut tuotteet


Missä käytit pulverilla?
__________________
Offroad Oulu Ry / Lakeuden Maastoautoilijat Ry
http://www.offroadoulu.com/ https://www.facebook.com/groups/LaMaas/

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

Ei ole olemassa liian kireitä pultteja, ainoastaan liian lyhyitä jatkovarsia!

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 26.01.2013, 07:32
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ewerglade Näytä viesti
Missä käytit pulverilla?
Metalpowerilla, voi olla vaikea saada tavaraa linjalle jos ei ole "sisällä"
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 26.01.2013, 10:27
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti

Ja mitähän helvettiä tämmöset mörkörenkaat tekee pajeromiehen projektikertomuksessa???

Hyvästi kytkin Pitäähän siihen kunnon renkaat nyt laittaa kun on muuten tehty oikean maasturin oloiseksi,komiaa jälkeä pukkaa.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 26.01.2013, 15:55
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Hyvästi kytkin Pitäähän siihen kunnon renkaat nyt laittaa kun on muuten tehty oikean maasturin oloiseksi,komiaa jälkeä pukkaa.
Mutta tähänhän tulee se isompi levy ja jäsympi asetelma!
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 26.01.2013, 10:43
tiku83:n Avatar
tiku83 tiku83 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 04.08.05
Sijainti: oulainen, Finland.
Viestit: 1.554
Perusasetus

[/QUOTE]

eikö se juuso raaskinutkaan patrolliin laittaa renkaita..
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 26.01.2013, 11:36
sami73:n Avatar
sami73 sami73 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 19.10.05
Sijainti: Mikkeli
Viestit: 382
Perusasetus

Minkä kokoiset noi renkaat on ?
__________________
M.O.C
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 26.01.2013, 11:43
Juuso4x4 Juuso4x4 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 30.12.10
Sijainti: Oulainen
Viestit: 227
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tiku83 Näytä viesti
eikö se juuso raaskinutkaan patrolliin laittaa renkaita..
Ei oo viittiny noilla ajaa tuota kalajoki oulainen väliä.

35 15 15 kokosethan nuo. Saattaa tulla pajerossakin kaaresta yli

Viimeksi muokannut Juuso4x4 : 26.01.2013 11:46
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitsubishi "Napero" Dectane Maasturiprojektit 204 28.10.2012 11:35
Myydään / Vaihdetaan MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 1 04.04.2009 18:06
Myydään MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" REKISTERÖIMÄTÖN O/M/V Ajoneuvot 2 14.12.2008 21:25
Myydään Mitsubishi Pajero "halpa" Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 1 08.07.2008 22:17


Sivu luotu: 21:28 (GMT +2).