Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 21.01.2013, 11:03
sfidu75 sfidu75 ei ole kirjautuneena
Tulokas

Rekisteröitynyt: 21.01.13
Sijainti: Lahti
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mielipuoli Näytä viesti
Tuolle huutokaupan vaunulle jää ALVillisena hintaa 837e ja Kaupasta sen saa näköjään n.800e

http://www.putkijohtoliike.fi/kauppa...ct_id=UYLPJ733

Vinkkinä muutenki tuoon huutokaupat.comin hinta tasoa

Polttis pesuri

lähtöhinta 695e
http://www.huutokaupat.com/fi/v/35404

Kaupassa uutena 390e
http://www.nettivaraosa.com/tyokalut/1362987
Onhan se niin jos on tyhmäpää ja ei jaksa esim googlata niin lompakonpäälle käy.

Vaunun saisi työkalukauppa.net sivuilta 598€

http://www.tyokalukauppa.net/kasityo...la-p-2443.html

Vastaa lainaten
Vanha 21.01.2013, 11:59
V-8:n Avatar
V-8 V-8 ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 31.10.11
Sijainti: Huittinen
Perusasetus

Vaunu työkalujen kanssa on aika suolaisen hintainen, varsinkin kertaostona. Ja sitten aika monella varmaan jo on osa työkaluista joita vaunun mukana tulee. Tietty niitä voi ottaa mukaan autoon/motskariin/veneeseen ym ja silti tallissa on kaikki. Ja halpisvaunu työkaluilla on samaa hintaluokkaa kuin pelkkä kallis vaunu (eli laadukkaampi?)

Itsellä myös pyörii työkaluvaunut välillä mielessä, ja ajatuksena olisikin hankkia hiukan kalliimpi ja tukevampi mihin sitten ostaa omansarjan "moduleita" jotka asettuvat suoraan laatikoihin, niin ei ole sitten avaimet pitkin laatikonpohjia sikin sokin. Mitä merkkejä harrastajilla on tällä ajatuksella hankittuna? Entä onko kukaan jaksanu laskea mitä vaunun mukana olevat työkalut maksavat "irtonaisina"? Siis ei moduleina vaan erillisinä sarjoina.

Joo, tällaista semi-filosofista pohdintaa kuumeessa saikulla.
Vanha 21.01.2013, 14:07
nyyperi nyyperi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 08.02.10
Sijainti: Ristiina
Perusasetus

Just viimeviikolla kysyin varaosaputkassa, että ostaako joku oikeasti noita vaunuja jotka maksaa 800 kaluineen, kun luulis että aika isolla osalla niistä jotka tarttee tuommoista, olis jo kalut omasta takaa. Vastaus oli että kyllä, monta kappaletta on myyty.
Mutta aiheeseen. Mulla on mun pikkuverstaassa, jossa tehdään pilkkejä ja korjataan leluja ja jne. Pikkujuttuja, semmoinen Clas Ohlssoonin työkalu kärry juttu systeemi. Ja sinne se sopii oikein hyvin. Etenkin dremelin pikku jutut on siellä mukamas järjestyksessä, ja juotostarvikkeet, ym. Sähkökorjaus judanssit. Mut en kyllä tallille veis. Jos jonkinlaisen kärsin sinne sais mahtumaan, niin sellainen missä olis joku alataso, ja sen keskellä sellainen työkalutaulu, johon sais etenkin hylsyt ja kiintoavaimet. Jossain korjaamossa oon semmosen nähnyt ja miust se näytti kätsyltä.

Viimeksi muokannut nyyperi : 21.01.2013 14:09 Perustelu: Ipadin korjaamia sanoja korjattu
Vastaa lainaten
Vanha 21.01.2013, 20:34
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Perusasetus

Mä en ymmärrä tota naputusta noiden hinnasta? Mun mielestä ihan kohtuullinen hinta kun ottaa huomioon että tuollaisessa hyvässä pakissa (n1000€) tulee lähes kaikki työkalut mitä autojen korjaukseen tarvitsee. Itse annan suurimman painoarvon sille, että esim boxon vaunuissa on jokaiselle työkalulle oma vaahtomuoviin valettu paikkansa, eikä ne ole vain survottu sikinsokin johonkin laatikkoon. Näin tulee huolehdittua remontin jälkeen kaikki työkalut paikalleen eikä ne jää pitkin hallia pyörimään. Eri asia on, jos jollain parkkipaikalla autoa korjaa mutta mun mielestä jos on halli niin sen verran voi satsata että kaikki työkalut on siististi omilla paikoillaan eikä pinottu laatikoissa pöydille/lattioille. Tää taas riippuu niin siitä, miten on tottunut hommia tekemään. Kun esim. töissä on kaikki pelit ja vehkeet hyvät niin tulee helposti itsellekkin ostettua samanlaiset kun tietää miten paljon asialliset työkalut työskentelyä nopeuttaa. Saahan jakarilla ja pajamoskallakin auton purettua mutta ei läheskään niin helposti kun kunnon työkaluilla
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Sivu luotu: 00:34 (GMT +2).