![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
tätäkin taas tullu tutkailtua, vetarihan siellä oli löysällä,tai siis ne ulommat mutterit joilla rumpu tulee kiinni...eli ei periaatteessa vetari vaa rumpu.. Jarruja olis tarkotus päivitellä jossain vaiheessa joka nurkkaan, levythän nuo olis makkeimmillaan joka nurkkaan,jos alkuun koittas saada laitettua levyt eteen, kaikki osathan on tietysti haalimatta vielä..eipä nuo uutenakann kovin kalliita ollu mitä ebaysta katteli nopeesti,käytetyt ja suomesta jos koittas alkuun hommailla...
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Jaahans, Eilen tuli kokeiltua Suzukia tosi toimissa ja hyvinhän se rokkasi,Dectane toimi vinssi apinana mutta eipä tuota hhirveesti joutunu juoksettaa
![]() ![]() Sisäänjoustoa pitäs rajottaa taka-akselilta,pikkusen meinaa ääriasennossa raapia sisälokariin, tosin ei siellä oo minkäänlaisia kumityynyjä tai muutakaan paikallaan ![]() ![]() kuva lainattu saukki:n albumista... mparty hiillostaa taustalla että koitahan mennä nyt siitä ![]()
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
![]() |
| Luokat |
| kierrejousi |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Tyylikästä rakentelua | Byrocrat | Linkit | 13 | 24.08.2012 20:27 |
| Hiluxin rakentelua | -71 | Maasturiprojektit | 10 | 06.04.2008 15:00 |
| suzukin rakentelua .. | longfiedteam | Linkit | 2 | 10.01.2007 19:38 |
| Rakentelua helpotetaan? | pyyvama | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 17.02.2005 22:32 |
| Rakentelua | paapu | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.08.2003 09:09 |