![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Onkos niissä normaali nopeuksinen tomaatti vai joku spessu malli suomalialaiseen isninööri malliin, et ei tosi tilanteessa tien varresta löytyvän vanin laatikko käy?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Aikalailla könköttää tuo telahärveli ilman jousitusta, mistähän autosta löytyisi sopivat kierrejouset teleihin? Painoa on rakkineelle kertynyt jo 2140kg Sekin lisää tärinää kun kun takanakin on vetorattaat mutta sinne on aika vaikea rakennella jousitusta, ehkä nuo taka-akselin rattaat pitäisi olla vähän telien pyöriä ylempänä?
Rankakärryn tekoakin olisi aika aloitella, vähän olen ajatellu kokeilla ensin miten metsäreki tulisi perässä, kuinkahan isot ohjaussylinterit esim. bankussa on? |
#3
|
|||
|
|||
![]()
No varmasti tärrää ja hakkee joka patin jos jousittamattomat kiristinpyörät kulukee maata vasten, vähintään 10cm ylemmäs. Tuosa mun laitteesa on XJ jeepin ja mersun jouset katkastuna. Ja volvon kuorma-auton pohojaanlyöntikumet vielä lisänä.
Bankun sylintereistä en tiiä mutta omasa kääntösylinterit on 60mm männällä ja 36mm varrella. Tieten riippuu vähän kui kaukana kääntöpisteestä sylinterit on että mitkä riittää. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tännää valamistu vetoakselit syöttörullille Casen syyläriremonttin ohesa.
Kiilauraholkit hydraulimoottoreille. Siihen painettuna 30mm akselit. Ja hitsillä kiinni. Nuo holkit piti tehä ensin irralliset että sai työstettyä kiilaurat. Sitten vähän sorvia, jyrsintä ja kierrettä. Siinois valamiit osat oottamasa paikoilleen pääsyä. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tätä taas pikkusen eteenpäin kun muilta töiltä joutu. Nyt ois muuten luntaki ihan hyvin niin pitänee käyä sitä ajovideua tuosa joku viikoloppu kuvvaamasa.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Syöttörullat valamistumasa. Blanko ratas.
1, 2, 3...279, ennää 100 puuttuu. Pätkitty 16mm vejetystä tangosta. Vähän pitua rullan pintaan. |
#7
|
|||
|
|||
![]() ![]()
__________________
-MMC- |