Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.01.2013, 09:30
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Guffaw Näytä viesti
Joo.

Helppo oli säätää nuo vääntövarret.
Löysäsin lukituksen ja väänsin säätöpulttia pulttipistoolilla ja laskin etupäätä renkaiden kohdalta pari-kolme senttiä.
Mittasin välin ylätukivarren ja palkin väliltä että on sama molemmilla puolen, ja säädöt piti jättää edelleen eri tasoille tangon päissä.

Testasin sitten ja huomasin, että ohjaus oli huomattavasti parempi ja kiermurtelua ei enää esiintynyt.
Kyllä mulla edelleen on maavaraa ihan hyvin.

Ajoin kauppaan Prisman parkkiin ja tarkastelin sivuprofiilia ja ehkä keula on nyt pari senttiä alenpana ku perä. Minusta noin se pitäis ollakin...

Nyt ohjauskulmatkin alkaa olla varmaan paremmin kohdallaan...
Keula tuntuu nyt kyllä paljon pehmeämmältä kuin peräpää.
Pitäiskö nuo vääntövarret sittenkin vaihtaa...
Itsellä kirrattu ja mikäli orkkis pohjaanlyöntikumet ois paikallaan, niin ei ne kestäs kauaa... Sen verran kirrattu, ja ulosjoustoa vähän, että vois melkeen sanoa et ois jatkuvasti pohjaanlyöntikumeilla mikäli ne ois paikallaan (ei kylläkään katsastust haitannut niiden pois olokaan).
Pitäs kattoo omassakin, että löysäiskö hiukan et sais pehmeyttä ja ulosjousoa lisää... Koppaahan mulla korotettu, ja alla tällä hetkellä 235/85-16 Insat ja ei oo kaaret edes lähellä, vaikka on leikkeleämttömät ja orkkis levein kaarilevikkeidenkin... Noist ku aika jättää, niin sitten leveempää kumia alle...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.01.2013, 12:47
m.k.:n Avatar
m.k. m.k. ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 31.03.11
Sijainti: LPR
Viestit: 21
Perusasetus

Tuli hommattua vm-90 KC 24Z ja eilen jäin jo kiinni mökille
(pohjaa myöten hangessa, tuli vähän lapiohommia, onneksi ei tullut kuuma kun pakkasta oli vaan 25 astetta...). Onko näihin bensakoneisiin saatavilla kärjetöntä sytytystä kärkien tilalle, kun edellinen omistaja oli "uusinut kaikki sytytyksen osat", mutta tuntuu että hieman nykii ja arpoo kun painaa kaasun pohjaan. Automaatti ryyppykin varmaan järkevää muuttaa manuaaliseksi => onko näihin olemassa valmista settiä vai miten olette toteuttaneet?
Onko alkuvuoden -90 mallissa 27 booriset napalukot? Ei oikein paikkaa mihin jättää autoa levälleen että näkisi ja sitten tilaisi oikeat navat...
__________________
- shine can never replace attitude -
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.01.2013, 15:01
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Viestit: 1.910
Perusasetus

Napalukon ottaa kahtia vaikka marketin parkkipaikalla, ainoo työväline sopiva kuusiokolo.. Laskemalla varmistuu sitten lopullisesti.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.01.2013, 18:23
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lerssinen Näytä viesti
Napalukon ottaa kahtia vaikka marketin parkkipaikalla, ainoo työväline sopiva kuusiokolo.. Laskemalla varmistuu sitten lopullisesti.
Kyllä siihen tarvii ainaki yhen malboron vielä kaveriksi,mielummin pehmeestä askista on niin helppo homma että pitäähän sitä ees savut saada silmiin
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 19.01.2013, 23:08
king cap:n Avatar
king cap king cap ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.06.11
Sijainti: tornio
Viestit: 205
Perusasetus

eleköö poijat kehtaa kiusata ku toinen tarvii apua.27 booria siinä on
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.01.2013, 15:53
m.k.:n Avatar
m.k. m.k. ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 31.03.11
Sijainti: LPR
Viestit: 21
Perusasetus

Kiitos asiallisista ja asiattomista neuvoista (ei, en vetänyt herneitä nenään). Ei tosiaan kauan mennyt tuohon boorien laskemiseen aikaa, 27 siellä oli.
Mutta vielä kaipaisin neuvoja tuohon sytystys puolen juttuun...
__________________
- shine can never replace attitude -
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.01.2013, 19:20
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja m.k. Näytä viesti
Kiitos asiallisista ja asiattomista neuvoista (ei, en vetänyt herneitä nenään). Ei tosiaan kauan mennyt tuohon boorien laskemiseen aikaa, 27 siellä oli.
Mutta vielä kaipaisin neuvoja tuohon sytystys puolen juttuun...
meikä veikkaa kyllä nyt tuohon kaasuttimeen tuosta puutumisesta, kannattaa käyttää levälleen se kaasari ja sitte putsata se huolella,yleensä alkaa toimimaan.

kyllä kai tuolla kärelliselläkin pärjää,vaatii vaa hermoja saaha se kohilleen.
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King KING CAP 4x4 WD kona Tekniikka & Jutustelu 26 03.09.2018 12:08
Nissan king cap tomppaa Tekniikka & Jutustelu 1 28.08.2011 10:04
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 29.01.2011 10:42
M:Nissan king cap O/M/V Ajoneuvot 0 21.04.2007 11:31
M. Nissan King Cap -91 Heze.R O/M/V Ajoneuvot 0 03.04.2007 23:22


Sivu luotu: 21:23 (GMT +2).