![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Vähän OT, mutta juu, Korppu Anako se tääl kirjottelee Pieni se on tämäki maailima.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ompa siinä taas nimitys, jonka oon viimeksi kuullu joskus 18 vuotta sitte
![]() Mutta kukas sinä olet? |
|
|
|||
|
|||
|
Viimeksi nähtii ku oltii Epun kanssa vanhan kaatopaikan takana jahissa toissa syksynä... Ja sitä ennen joskus vuonna kirves. Nuista voit arvata.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tuttu mies
|
|
|
||||
|
||||
|
Sen verran kaipaisin selvennystä, että onko nämä kannen laskun jälkeiset kokeet nyt tehty E85 pelkästään vai jollakin E85/E95 seoksella?
Hannu |
|
|
||||
|
||||
|
Ihan puhdas E85. Luulen kyllä, että joutuu vaihtaan koko kaasarin hieman paremmin hengittävämpään malliin. Alkaa nuo suuttimet olemaan jo niin tapissa ja vielä katoaa teho keskikierroksilla. Pitää kiihdytyspumpulla herkutella, että lähtee.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mikäs se Weberi on tyypiltää mikä siel on? Itse tässä suunnittelen kaasuttimen hankintaa, niin olis jotain lähtökohtia. Ihan bensalla meinaan ite ajella, jos löytyy sopivasti Weberi niin se ois ykkös vaihdokki, tai sit uus venäläinen, olikos se nyt sit K151 tms se parempi malli...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Bronco II vm88 2.9i re85 | 1Chevy80 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 26.04.2012 19:02 |
| M: H3 xenon muunnos sarja *******'MYYTY***** | titanix | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.11.2007 19:36 |