![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#24
|
|||
|
|||
|
Tänään tässä tuli käytyä petikossa parin kuukauden kesätauon jälkeen ihan vaan laillisesti tiellä pysyen maastoon poikkeamatta katsomassa onko millaista jälkeä, no roskaa oli niinkuin ennenkin pitkin metsiä ja motarimiehet vaan huristeli (3) niin että sora kuopassa lenteli. Ja kas kummaa, kun olin lähdössä pois niin virkavalta ajelee vastaan, hyvä ettei tarvinnu ojan kautta ohittaa. Saikohan motarimiehet sakkoja, tehostettu valvonta pelaa näköjään.
Note! This message was posted anonymously! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 15.3 ajoa "Lyttylässä" Kiimakallioilla | akke | Tapahtumat | 2 | 16.03.2008 14:55 |
| Itsenäisyyspäivän ajoa Lyttylässä | akke | Tapahtumat | 11 | 08.12.2005 22:22 |
| Ajoa Lyttylässä 17.4 | akke | Tapahtumat | 0 | 17.04.2005 19:21 |
| Noormarkussa ajoa 6.11 (ehkä) | akke | Tapahtumat | 5 | 05.11.2004 20:20 |
| M: BJ-40 -76 vieläkin... saispa se ajoa... | Toni | O/M/V Muut | 8 | 23.07.2004 11:58 |