Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.01.2013, 16:02
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

mitähän tapahtui etunurkan iskarissa, kun auton alusta aamulla töihin mentäessä ok ja iltapäivällä on etunurkka aivan jäykkä vaikka keikku konepelillä ite?
oli eilen reippan puolituntia hallissa, öljynvaihdossa eikä katolta ehtinyt sulamaan edes kaikki jäät... sekä ulkopuolelta katsottuna kaikki näytttäs olevan ok.

__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät
  #2  
Vanha 16.01.2013, 16:35
Tojo4wd:n Avatar
Tojo4wd Tojo4wd ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 04.07.03
Sijainti: Pirkanmaa/AKAA, Finland.
Viestit: 2.237
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka Näytä viesti
mitähän tapahtui etunurkan iskarissa, kun auton alusta aamulla töihin mentäessä ok ja iltapäivällä on etunurkka aivan jäykkä vaikka keikku konepelillä ite?
oli eilen reippan puolituntia hallissa, öljynvaihdossa eikä katolta ehtinyt sulamaan edes kaikki jäät... sekä ulkopuolelta katsottuna kaikki näytttäs olevan ok.
Iskari jäätynyt.
__________________
#################
Tää on ihan helpporeitti.
#################
  #3  
Vanha 16.01.2013, 19:08
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

no näin vissii käynyt, ku auton hetken seistyä ajon jäljiltä ni pelaa jo paljon paremmin. jopa joustaa hieman ja ei kolkkaa ajaessa niin pahasti.
sekä ei ole muhinut ulospäin mitään nesteitä. voi olla varmaan alkuperäiset vielä tuos, -96 ja 236tkm

eli joutaapi iskarin vaihtoon tuo yksilö...
__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät
  #4  
Vanha 16.01.2013, 20:17
Offipiru:n Avatar
Offipiru Offipiru ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.07.05
Sijainti: Lahti-city, Finland
Viestit: 2.515
Perusasetus

Miten joku on niin hölmö että luulee alotteellaan saavan keskioluset alkoihin, eihä sinne mahdu sen jälkee viinaa tai viintä olleskaa.
__________________
__________________________________________________ _____________________________
Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa.

Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa.
  #5  
Vanha 17.01.2013, 15:01
Tirkmacine Tirkmacine ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 24.10.08
Sijainti: Röykkä
Viestit: 333
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Offipiru Näytä viesti
Miten joku on niin hölmö että luulee alotteellaan saavan keskioluset alkoihin, eihä sinne mahdu sen jälkee viinaa tai viintä olleskaa.
Ja,mikähän tulis kutsuma nimeks alkolle,jos keskari otettais sinne myyntiin ???nykyäänhän se on viinakauppa yleensä.toki isäni käytti nimeä "vanha koulu" ku olin pikku poika.kouluja oli isälläni silloin pitkin suomea
  #6  
Vanha 17.01.2013, 16:14
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Mikä laite täyttää vaatimukset?


Tässä kriteerit:

1DIN kokoinen
"sisäänkääntyvä" n.7" näyttö
DVD-toisto
navigointi (mieluusti TomTom)
taajuuskorjain
__________________
HJ61
MMC
  #7  
Vanha 17.01.2013, 19:39
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik Näytä viesti
Tässä kriteerit:

1DIN kokoinen
"sisäänkääntyvä" n.7" näyttö
DVD-toisto
navigointi (mieluusti TomTom)
taajuuskorjain
kaikki muut paitsi tuosta taajuuskorjaimesta niin täyttää pioneerin dvd soitin. sellanen 5v. vanhan ostin ite viime kesänä 200 eurolla.

joku tollanen mut vanha malli http://www.autostudio.fi/autohifi/au...imedia-bt.html
  #8  
Vanha 17.01.2013, 20:03
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik Näytä viesti
Tässä kriteerit:

1DIN kokoinen
"sisäänkääntyvä" n.7" näyttö
DVD-toisto
navigointi (mieluusti TomTom)
taajuuskorjain
alpine.
  #9  
Vanha 19.01.2013, 11:57
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka Näytä viesti
mitähän tapahtui etunurkan iskarissa, kun auton alusta aamulla töihin mentäessä ok ja iltapäivällä on etunurkka aivan jäykkä vaikka keikku konepelillä ite?
oli eilen reippan puolituntia hallissa, öljynvaihdossa eikä katolta ehtinyt sulamaan edes kaikki jäät... sekä ulkopuolelta katsottuna kaikki näytttäs olevan ok.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tojo4wd Näytä viesti
Iskari jäätynyt.
pienen ajon jälkeen alkaa hieman joustamaan, mutta monttujen kohdalla aika terävän oloinen eli siellä on varmasti kosteutta jonku verran. mutta parkkipaikalle tullessa auto kallistuu juuri eteen+oikealle, niin etuiskari on siinä kohtaa jäänyt hieman sisään ja jäätynyt niille kohdille. etupyörä on hieman lähempänä kaarta kuin muut...

mutta viikon päästä talliin sulamaan ja katsotaan onko muita vian aiheuttajia sekä tilataan iskarin vaihto siihen.
__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät
  #10  
Vanha 19.01.2013, 12:51
popo99:n Avatar
popo99 popo99 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.06.04
Sijainti: Salo
Viestit: 1.306
Perusasetus

eurooppalaista aseidenosien nettipuljua? rupee toi midway kyrsii hinnoillaan ja toimitus ajoillaan + jenkit puolestaan on nihkeit lähettää mitään...
__________________
Mouho Motorsport
  #11  
Vanha 19.01.2013, 19:17
Juuso4x4 Juuso4x4 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 30.12.10
Sijainti: Oulainen
Viestit: 227
Perusasetus

Mistä sais edullisia paineilmamoottoreita kokoluokassa noin 1kw? Eli kiinalainen hakusessa. Ei raskis maksaa itteensä kipeeksi atlascopkosta tms.
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUX- kysy ja vastaa- palsta KepesJokke Tekniikka & Jutustelu 5066 26.05.2026 12:40
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! SuurSyömäri Chit-Chat 1015 03.01.2013 18:46
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! SuurSyömäri Chit-Chat 2358 31.08.2012 20:55
mitä tehä patrollille ku ei käänny?? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 21.03.2011 16:41
Kysy Piinalta, Piina tietää! piina Kysy Piinalta 0 02.11.2005 22:21


Sivu luotu: 00:51 (GMT +2).