Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.01.2013, 10:59
Janne1986:n Avatar
Janne1986 Janne1986 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.08
Sijainti: hamina
Viestit: 958
Perusasetus

Jep. Siinä taisi mennä juuri n.700€ kankkulan kaivoon...
Hyviä nuo viron miehet!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.01.2013, 16:55
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Janne1986 Näytä viesti
Jep. Siinä taisi mennä juuri n.700€ kankkulan kaivoon...
Hyviä nuo viron miehet!
Olisit tilannut Quadratecistä, olisit saanut laadukkaaksi kehutun valmistajan tekemän oikean kikkareen sekä uuden ketjun - ja vähän halvemmalla

Toisaalta ulkomaantilauksissa on aina riskinsä, se pitää muistaa. Kannattaa valita tunnettu ja hyväksi todettu nettikauppa niin yleensä tulee oikeaa tavaraa. Ja jos tulee väärää tavaraa niin ei kärsi kuin korkeintaan tuotteen vaihtamiseen menevien lähetyskulujen verran.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.01.2013, 20:59
Janne1986:n Avatar
Janne1986 Janne1986 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.08
Sijainti: hamina
Viestit: 958
Perusasetus

Otin joo yhteyttä myyjään.
Näillä näkymin sieltä tulee uusi kytkin tilalle.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.01.2013, 22:42
sisuli sisuli ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.09.11
Sijainti: suomi
Viestit: 80
Perusasetus

Mä tilasin tuolta, taisivat lähettää jonkun vanhan paskan, yhtäpaljon jurraa vastaan kuin se alkuperäinenkin, ei jaksa vaihtaa...
http://www.discountjeepparts.com/
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.01.2013, 07:28
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisuli Näytä viesti
Mä tilasin tuolta, taisivat lähettää jonkun vanhan paskan, yhtäpaljon jurraa vastaan kuin se alkuperäinenkin, ei jaksa vaihtaa...
http://www.discountjeepparts.com/
Tarvikevalmistajien viskojen laaduissa on eroja, kandee ihan oikeasti tutkia tuolta jenkkisaiteilta minkä valmistajien viskot on saaneet kehuja ja mitkä eivät. Useat halpaversiot on todettu aivan paskoiksi ja niihin ei kannata rahojaan upottaa.

Toinen mikä kannattaa tarkistaa omasta autosta on että onko edessä/ takana samankokoiset renkaat eli että ovat tasaisesti kuluneet ja onko rengaspaineet oikeat. Molemmat vaikuttaa renkaiden halkaisijaan, ja jos niissä on liikaa heittoa niin visko pykii vastaan. Se on yllättävän tarkka tuon asian suhteen, ja jo muutaman tuhannen kilometrin ajo saattaa tuhota viskon.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.02.2013, 16:35
qaw qaw ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.08.07
Sijainti: Kempele
Viestit: 155
Perusasetus

Rupesin tässä phdiskelemaan että onkohan sittenkään omassa kotterossa visko jumissa...

Eikös näissä pitäisi olla etuakselilla pelkkä tasauspyörästö ilman lukkoa? Meinaan mulla ei ainakaan saa pelkkää toista eturengasta pyöritettyä kuin reippaalla voimankäytöllä. Esimerkiksi pyöränpulttien avaaminen pitkällä vääntimellä onnistui hyvin yksi nurkka ilmassa. Olisiko siis joku mennyt laittamaan lukon etuakselille ja pykiminen tiukasti kääntäessä johtuisi siitä? Vai olenko ihan hakoteillä?

Samaten liukkaalla ajaessa tuo käyttäytyy alkuun aivan kuin takavetoinen ja etupään mukaantulon huomaa hyvin kaasupoljinta syvempään painaessa. Esimerkiksi tiukan u-käännöksen pyöräyttäminen kaasulla onnistuu ongelmitta.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.02.2013, 18:33
siffo siffo ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.03.09
Sijainti: Sipoo
Viestit: 62
Perusasetus

Ei se pelkkä yksi rengas ilmassa kuulukkaan pyöriä. Jos on esim. toinen eturengas ilmassa niin se toinenhan ei suostu pyörimään ja silloin se yrittää pyörittää kardaania. Ja kun takarenkaatkin on maassa niin ei pyöri sekään.
edit: Lisätään vielä että tietääkseni np-249:n laittaminen N:lle katkaisee vain vaihteiston ja jakolaatikon välisen yhteyden, eikä siis etu ja taka kardaanien yhteyttä.

Viimeksi muokannut siffo : 16.02.2013 18:36
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 6 (0 jäsentä and 6 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 Jeeep O/M/V Ajoneuvot 6 02.02.2012 21:06
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 O/M/V Ajoneuvot 0 08.03.2008 13:40
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50
M: Jeep Grand Cherokee O/M/V Muut 1 01.11.2005 19:27


Sivu luotu: 07:55 (GMT +2).