Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 14.01.2013, 22:48
Ambula Ambula ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.11
Sijainti: Nurmijärvi
Viestit: 428
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
No perskeles, täähän alkaa olemaan enemmän sääntö kuin poikkeus

Pitänee vissiin ajaa maasturilla parkkiin johonkin paikallisen heppatallin parkkikselle ja ruveta kuikuilemaan....pitääkö laitta heinäpaali katolle vai miten toi homma toimii


Kuivaheinää auto täyteen, vähän jossain pyörähdät, että on hevonpaskia vanteet täynnä. Uita saappaat siinä ja kopistele repsikan matolle. Samalla silppua kympin seteleitä ja heitä ikkunasta. Sama lopputulos, oli heppoja tai ei..

Ei vaan, vitsi vitsinä, heppatytön kanssa on hyvä olla. Ja onhan Kaitsu tässä kylillä noita talleja, joten siitä ei pitäis jäädä kiinni..

Viimeksi muokannut Ambula : 14.01.2013 22:49 Perustelu: typo
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hyviä neuvoja aloittelevalle offarille? Jukkis Chit-Chat 19 19.08.2005 17:45
O: peltoauto tulevalle offarille Kentsu O/M/V Muut 3 21.07.2005 18:29


Sivu luotu: 09:16 (GMT +2).