![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Elikkäs ruvetaan tutkimaan lisää asiaa kun mcperson tolpalliseen autoon on vaikea sovittaa ilmasäkkejä ja tilaa on tolpalle vain 15cm.
Nyt tosin kyse ei ole offi autosta, mut joskus jos pick-uppia laittaisin niin taakse ilmasäkit ja eteen ilmatikut vääntösauvojen kaveriksi niin voisi askarrella ne orkkis iskareitten tilalle lumiauran lisäpainoa kannattelemaan. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Kuva mun suzukista ilta-auringossa
![]() Pieniä ongelmia tosiaan on ollut, mutta niistä on selvitty. Alkaa tuntua ihan makoisalta peliltä kun vaan pääsee sinuiksi sen kanssa
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tällähän pitäs kohta olla "treffit" puntarin kanssa, niin selviäis, mitä painaa
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Sen paino tässä on itseäkin kiinnostanut. Varmaan tässä lähiaikoina se tarttis puntaroida. Luulen että alle tonnin jää...
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Tuossa sotavarustuksessa saattais kyllä 1200-1250 kiloa olla lähempänä.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
No tulee tuolle mun suzukille painoa toista tonnia kun tuohon vertaa
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
| m.suzuki sj 410 ja suzuki jx | methäman | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.11.2006 16:14 |