![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Kysytään täältä kun kukaan ei viime vuonna kysely palstalle vastannut onkos noi ilmatikut kadulle lailliset?
|
|
|
||||
|
||||
|
Mun mielestä ne eivät ole lailliset kadulle. Mahtavatko olla tieliikennekäytössä kovin hyvät edes ajaa. Tämä on nyt ihan perstuntumalta heitettyä tekstiä. Oli tästäkin jossain jotain juttua täällä palstalla. En nyt ainakaan ihan heti linkkiä löytänyt.
|
||||
|
||||
|
Mulla on hiluskin (110 -97) peräpäähän typpihypyttimet leimattuna, tehdastekoiset ja kaikkee...tiellä ajelee siinä missä muillakin jousilla. Retkeilykamppeitten kanssa vaan loppuu kantavuus.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|||
|
|||
|
Elikkäs ruvetaan tutkimaan lisää asiaa kun mcperson tolpalliseen autoon on vaikea sovittaa ilmasäkkejä ja tilaa on tolpalle vain 15cm.
Nyt tosin kyse ei ole offi autosta, mut joskus jos pick-uppia laittaisin niin taakse ilmasäkit ja eteen ilmatikut vääntösauvojen kaveriksi niin voisi askarrella ne orkkis iskareitten tilalle lumiauran lisäpainoa kannattelemaan. |
|
|
||||
|
||||
|
Kuva mun suzukista ilta-auringossa
![]() Pieniä ongelmia tosiaan on ollut, mutta niistä on selvitty. Alkaa tuntua ihan makoisalta peliltä kun vaan pääsee sinuiksi sen kanssa
|
||||
|
||||
|
Tällähän pitäs kohta olla "treffit" puntarin kanssa, niin selviäis, mitä painaa
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
| m.suzuki sj 410 ja suzuki jx | methäman | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.11.2006 16:14 |