Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.01.2013, 12:19
hitoy hitoy ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.04.10
Sijainti: kirkkonummi
Viestit: 1.779
Perusasetus

Kiitos vastauksista. Täytyy lyödä myssyyn hautumaan kattila asiat. Onko tuo runnerin jakis siis heikko vai mikä siinä on? Olisiko ideaa lyödä tuon 4r.n jakiksen perään hilun oma jakis jolloin saisi välityksetkin kohilleen? Kelpaako muuten tuplajakis ylipäätään leimalla? vaatisi siis yhden adapterin jakiksien väliin ja kardaanit menisi uusiksi anyway. edessä pidentyisi ja takaa lähtisi kannatin veke ja suora kardaani tilalle?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.01.2013, 12:36
JuuPeri:n Avatar
JuuPeri JuuPeri ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.01.07
Sijainti: Vihanti
Viestit: 620
Perusasetus

Eipä nuo mulla ainakaan mitään valittanu tuplajakiksesta leimalla. tainnu ees huomata sitä
__________________
4x4 Chervolet Suburban 6.5 Turbo Diesel
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.01.2013, 21:57
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.245
Perusasetus

Häh?


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hitoy Näytä viesti
Kiitos vastauksista. Täytyy lyödä myssyyn hautumaan kattila asiat. Onko tuo runnerin jakis siis heikko vai mikä siinä on? Olisiko ideaa lyödä tuon 4r.n jakiksen perään hilun oma jakis jolloin saisi välityksetkin kohilleen? Kelpaako muuten tuplajakis ylipäätään leimalla? vaatisi siis yhden adapterin jakiksien väliin ja kardaanit menisi uusiksi anyway. edessä pidentyisi ja takaa lähtisi kannatin veke ja suora kardaani tilalle?
Runnerin jakiksen ongelma on se et se on ketjuvälitteinen,sikäli hyvä et siin on hieman tiuhempi pikku puoliku hammaspyörällisessä. Ketjuvälitteinen ei oo naitettavissa minkään kanssa,ei myöskään hiluksin jakorasian kanssa. Leimalla ei kai mitään ongelmia,mikään osahan ei ole vaihtunu vaan lisääntyny vaan. Hiluksin jakiksien tuplaaminen käy semmosella Trail gearin tai vast. adapterilla. Kardaanit toki menee lyhennykseen/jatkettavaksi ja ite en muuttas taka kardaania yks osaseks. Mut se ketjullinen on aina esim. runnerin askin perässä ja muistaakseen käy hiluksiin heittämällä kun on päävaihteistokin sopiva. Ja runnerin R150f käy hiluksiin läjän kytkin kopalla,MULLA muuten on myytävänä runnerin jakorasiaa ja läjän kytkin koppaa!!!
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.01.2013, 22:21
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

mulla kyllä kysy että onko voimansiirto(vaihteisto) vaihdettu vastaamaan 3.0 moottoria.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan hiluksiin pakosarja Rekisteröimätön O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 23.07.2009 18:43
2LT Hiluksiin? Jänkhä Tekniikka & Jutustelu 20 08.04.2009 09:58
Hiluksiin 33 renkaat Tekniikka & Jutustelu 11 19.04.2008 08:17
O:Turbo hiluksiin Holle O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 27.02.2008 20:41
Kolmeykköset hiluksiin. hiluix Tekniikka & Jutustelu 3 15.01.2007 21:41


Sivu luotu: 07:18 (GMT +2).