![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Tänään tuli kytkettyä eberi virtoihin että ei turhanpanttina ole konehuoneessa. Nyt pitää malttaa nätisti ajella autolla ennenkuin saa ne uudet suutinkärjet ja paineet nosteltua korkeammalle. hiukan helpottuisi tuon koneen olo sen jälkeen, ja naapureiden ei tartte korvatulppien kanssa nukkua kun aamulla töihin lähen
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Makkaranpaistoon
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Ihmeen hyvin koirat väistelee.
![]() Ja hyvin tuntuis liikkuvan toyota... |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Jep, nuo on oppineet tuohon hommaan, mutta pitää peilejä vilkuilla silti kokoajan. Ihmettelen kyllä kun eivät ole vielä alle jääneet. Ja aivan suotta yrittää kopissa pitää. Hirmu uikkaminen pihalle heti ja perään juoksemaan
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Mersufoorumilta lukasin että raksuttas liikaa, minkäpumpun nokkakeppi käytösä?
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Tuon tyyppikilven mukainen nokka. eli liekkö tuo sitten se kumpi? lie kuitenkiin se pahemman kuulonen ![]() Odotellaan sitä suutinten kärkien vaihtoo jos sillä hiukan asettuis. jos ei niin sitten olkoot. olikos se minkälainen himma ite vaihella? siis se nokkakeppi, tuskin kumminkaan mikään ameriikan homma?
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#7
|
|||
|
|||
|
No höh, tuli kärjet vaihettua ja shimamttua, olinpa nohevana ottanut ainoastaan yhden koon shimmejä, ja näinollen säädöstä tuli karkea. aukeamispaine on nyt 150bar. ilman toista shimmiä olisi paineet ollut 125bar. joten kokeilin tuolla. ajelen noilla jonkunaikaa ja tunnustelen toimintaa. mutta asiaan, harmittaa kun ei tullut kuvattua tyhjäkäyntiä vanhoilla ja uusilla suuttimilla. hirveä ero suoraan sanottuna, ja juuri käynnistyksen jälkeen pakoputkesta lentävää "nestettä" ei enää lennä. Eli sehän oli palamatonta dieseliä kylm'ällä koneella
Hupsis, ja kylmällä koneella liikkeelle lähteminen ei ole enää pärekaton kulottamista vaan voi lähteä ihan normitavalla eikä kikkailemalla että kone ei stumppaa. Kahdesti sain koneen sammumaan kun kylmällä koneella antoi liikaa kaasua liikkeelle lähdössä, niin tuntui että kone sammui dieseliin :shifty: heräsi sitten kun pari min odotti.Tosin jouduin pikana niputtamaan koneen kun piti lähteä kaveria vinssaaman ojasta, pettymys oli suuri kun tuntui että tehoa uupui jonkunverran. Alhaalla oli mutta ylhäällä ei juurikaan mitään. kaverin pelastamisen jälkeen ajeklin kotia kohti ja iski AHAA elämys.. Ahdonalainen irti, liinat kiinni ja äkkiä konepellin alle, ja JESS. letku oli jääny imusarjasta irti. Letku paikoilleen ja alkoihan sielät paukkua taas löytyä, tosin sivistyneellä äänellä :clap: Loppuu se naapureiden vittuilu, ovat tosin vain kateellisia :roll: Tyytyväinen kyllä olen tuohon koneen vääntöön ilman mitöön, kun jaksoi umpisessa kiskoa toista autoa vaikka ei ollut kaikki edes pelissä. jo silloinkin vetoja paremmin kuin entisessä malmikoneessa.. Onnistunut 110€ huolto, eli kärjet ja shimmit.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Aika säikkyjä koiruuksia
__________________
Elämässä pitää olla luksusta, hiluksusta. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| ostin kompuran.. | samix | Chit-Chat | 9 | 10.09.2008 21:15 |
| Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.09.2007 17:34 |
| K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.11.2005 18:57 |
| Ostin sitten HJ:n | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2005 20:17 |
| Ostin sitten lj:n | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.11.2004 09:04 |