Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.01.2013, 09:10
FinnDRZ:n Avatar
FinnDRZ FinnDRZ ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 25.01.05
Sijainti: Karkkila, Finland.
Viestit: 1.522
Perusasetus

Toimii ainakin nokian E7 + "engine analyzer" softan kanssa (softa noin 10€), kokeiltu parissa volvossa, ja oikeat koodit tulivat. BT palikka taisi olla ebayssä jotain 15€

__________________
------------------------------------
Etelä-Suomen Offroad ry
------------------------------------
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.01.2013, 09:35
Nostokurki:n Avatar
Nostokurki Nostokurki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.09.09
Sijainti: Siilinjärvi, pohjois-savo, Suomi
Viestit: 1.310
Perusasetus

Täältä löytyy tuollainen palikka ja Torque -softa androgyynille. On toiminut kaikkien VAGien kanssa, chryslerissä (neon) ja chevyssä (kalos vai mikä se sitymaasturi on) mut kahteen relluun, kahteen fordiin ja kolmeen mitsuun en sillä päässyt. Ja kaikki (paitsi oma audi) on siis olleet obd-katsastusikäisiä vermeitä, p.l. Fordit jotka oli dieseleitä.
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.01.2013, 09:47
HMy HMy ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.04.11
Sijainti: Etelä-savo
Viestit: 52
Perusasetus

Vissiin noihin 2004 vanhempiin Diesel Fordeihin pitäs olla joku parempi
lukija,ja pensa vehkeisiin pitäs päästä sisälle tolla Elm lukijalla.
Vag:n oon menny VAG-comilla.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.01.2013, 09:48
Reisrdok Reisrdok ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 02.03.10
Sijainti: tuntematon
Viestit: 331
Perusasetus

01 ford fiikus toimii tämän kanssa. Galaxy S ykkönen ja torque.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.01.2013, 15:58
HMy HMy ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.04.11
Sijainti: Etelä-savo
Viestit: 52
Perusasetus

Onko tuo fiikus pensa vai diselll
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 12.01.2013, 18:27
Reisrdok Reisrdok ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 02.03.10
Sijainti: tuntematon
Viestit: 331
Perusasetus

1.6 väkivahva bensa zetec
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.01.2013, 08:18
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.894
Perusasetus

Bensalla vm.2001 ->
Dieselillä vm.2004 ->

Silloin se toimii. Jos ei toimi niin auto ei ole standardin mukainen. Toki tuo voi toimia myös aikaisemmissa vuosimalleissa jos valmistaja on tehnyt sen standardin mukaan. Esim. -98 S70 Volvosta pystyi lukemaan vikakoodit. Resetointia ei kuitenkaan voinut tehdä.

Toyotan täysin paskasta Yariksesta ei myöskään saanut vikakoodeja resetoitua. Sinällään ei yllätä kun on niinkin paskasta autosta kyse. Ois pitänyt viedä paaliin koko romu niin maailma olisi pelastunut yhdeltä toitsulta. Mutta se kyllä luki ne vikakoodit.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 24.01.2013, 14:35
lacrits68:n Avatar
lacrits68 lacrits68 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Kuusamossa
Viestit: 978
Perusasetus

moi!

Mun 2001 Yaris versosta lukee ja resetoi ilman ongelmia, samjunggi SII lukijana!

//Janne
__________________
discovery 1 -98 V8 projekti "Fenix"

"".......British humour......!"
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty bluetooth gps junnu78 O/M/V Muut 7 11.09.2009 12:27
Myydään gps, bluetooth mokkula junnu78 O/M/V Muut 0 26.10.2008 09:57
M: Nokia Bluetooth headset HS-4W k81 O/M/V Muut 2 16.03.2008 15:21
Bluetooth kortti läppäriiin... käyttämätön Vilkutin O/M/V Muut 0 23.08.2007 06:46
M: PocketPC + Bluetooth GPS MYYTY jappe O/M/V Muut 0 06.12.2006 10:03


Sivu luotu: 12:35 (GMT +2).