![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Toimii ainakin nokian E7 + "engine analyzer" softan kanssa (softa noin 10€), kokeiltu parissa volvossa, ja oikeat koodit tulivat. BT palikka taisi olla ebayssä jotain 15€
__________________
------------------------------------ Etelä-Suomen Offroad ry ------------------------------------ |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Täältä löytyy tuollainen palikka ja Torque -softa androgyynille. On toiminut kaikkien VAGien kanssa, chryslerissä (neon) ja chevyssä (kalos vai mikä se sitymaasturi on) mut kahteen relluun, kahteen fordiin ja kolmeen mitsuun en sillä päässyt. Ja kaikki (paitsi oma audi) on siis olleet obd-katsastusikäisiä vermeitä, p.l. Fordit jotka oli dieseleitä.
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Vissiin noihin 2004 vanhempiin Diesel Fordeihin pitäs olla joku parempi
lukija,ja pensa vehkeisiin pitäs päästä sisälle tolla Elm lukijalla. Vag:n oon menny VAG-comilla. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
01 ford fiikus toimii tämän kanssa. Galaxy S ykkönen ja torque.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Onko tuo fiikus pensa vai diselll
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
1.6 väkivahva bensa zetec
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Bensalla vm.2001 ->
Dieselillä vm.2004 -> Silloin se toimii. Jos ei toimi niin auto ei ole standardin mukainen. Toki tuo voi toimia myös aikaisemmissa vuosimalleissa jos valmistaja on tehnyt sen standardin mukaan. Esim. -98 S70 Volvosta pystyi lukemaan vikakoodit. Resetointia ei kuitenkaan voinut tehdä. Toyotan täysin paskasta Yariksesta ei myöskään saanut vikakoodeja resetoitua. Sinällään ei yllätä kun on niinkin paskasta autosta kyse. Ois pitänyt viedä paaliin koko romu niin maailma olisi pelastunut yhdeltä toitsulta. Mutta se kyllä luki ne vikakoodit. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
moi!
Mun 2001 Yaris versosta lukee ja resetoi ilman ongelmia, samjunggi SII lukijana! //Janne
__________________
discovery 1 -98 V8 projekti "Fenix" "".......British humour......!" |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty bluetooth gps | junnu78 | O/M/V Muut | 7 | 11.09.2009 12:27 |
| Myydään gps, bluetooth mokkula | junnu78 | O/M/V Muut | 0 | 26.10.2008 09:57 |
| M: Nokia Bluetooth headset HS-4W | k81 | O/M/V Muut | 2 | 16.03.2008 15:21 |
| Bluetooth kortti läppäriiin... käyttämätön | Vilkutin | O/M/V Muut | 0 | 23.08.2007 06:46 |
| M: PocketPC + Bluetooth GPS MYYTY | jappe | O/M/V Muut | 0 | 06.12.2006 10:03 |