![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
LJ:n halpissnorkkelissa tuli sabluuna mukana mutta sopivuus lokasuojaan oli niin erikoinen että olisi istuvuuden puolesta ollut ihan sama minne päin autoa reiät kairasi
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
joo toi aito on siitä hyvä, että kestää nojailla puihin, eikä hajoa, itse ostin joskus 7 vuotta sitten omani ja vielä on ehjä.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Ollaan kahessa läjässä testattu Aito vs Halpa kopio. Mulla tuo halppis kopio ja on tullu kuidutettua jo useaan otteeseen, vähänkin nojailee puuhun niin heti kappaleina. Kaveri junttas ihan kunnolla venäjän mäntyyn, ei muuten uskos miten mutkalle voi lokari mennä snorkkelin takaa
....snorkkeli kuiteskin ihan ehjä.
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
! Because earth aint not flat ! |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Onko näistä kellään kokemusta?
http://www.r-racing.fi/webshop/produ...alog.php?c=191
__________________
! Because earth aint not flat ! |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Varmasti hyvä tuote jos sattuu saamaan tilatun tavaran.. Nimimerkillä 10kk ootellu tavaraa tahi rahoja.. |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Tänäänkin tuli kyseiseen autoon nojailtuu, vaan eipä oo kuvaa. Hyvin oli tosiaan painanu lokarin mutkalle siitä snorkkelin kohdilta ja siinä on lj:ssä vielä kantti. Pitää ens kerralla napata kuvatus tuosta. Tuo R-Racingin tuotekoodi vetäsee kiinan sivuille, eli sieltäpä taitavat tulla. Edullinenhan tuo on, pitäs päästä hypistelemään näpeissä.
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Piraatti Arctic Truck (LC j120) | Harde | Maasturiprojektit | 47 | 13.12.2013 06:42 |
| Ostetaan Snorkkeli | BeePee | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 17.05.2012 21:48 |
| Ostetaan HJ-61 snorkkeli | mjoona | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 12 | 19.08.2011 16:50 |
| m:snorkkeli | offisika | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 09.01.2006 04:06 |
| O: SNORKKELI | -PÄTKÄ- | O/M/V Muut | 1 | 10.10.2005 20:59 |