Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.01.2013, 15:28
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Viestit: 882
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Tämä tuli aika äkkiä Ihan tähän en taida pystyä tulemaan. On vaan sen verran vielä tekemistä, että tuosta saa maastokelpoisen kulkineen.

__________________
____________________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.01.2013, 15:53
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Viestit: 882
Perusasetus

Nyt on suzukilla ajeltu pihaa edestakaisin. Lumikasassa on tullut leikittyä ja pikku vikoja korjailtu. Tuntuu ihan hauskalta laitokselta ajaa. Orbiohjaus toimii toistaiseksi moitteettomasti. Olen kokeillut sitä liukkaalla, betonilla, kivikossa yms. Hyvin tuntuu toimivan.
Yksi isompi vika ilmeni eilen. Kansipahvi ilmeisesti antautui.
__________________
____________________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.01.2013, 18:35
sirP sirP ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.05
Sijainti: Turku
Viestit: 1.643
Perusasetus

Tervetuloa vaan promodiin kisaamaan, mukava saada lisää porukkaa. Hieno auto kaikin puolin. Tsemppiä loppusäätöön. Katselin että puuttuisi edestä panhardi vai onko tarpeeton?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.01.2013, 19:01
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Viestit: 882
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sirP Näytä viesti
Tervetuloa vaan promodiin kisaamaan, mukava saada lisää porukkaa. Hieno auto kaikin puolin. Tsemppiä loppusäätöön. Katselin että puuttuisi edestä panhardi vai onko tarpeeton?
Kiitos. On kiva tulla kisaamaan hyvään porukkaan Juu edestä puuttuu vielä panhardi, koska "etupulkan" teko on vielä kesken. Sillä pystyy ajelemaan kun varovasti päästelee, eli on se siihen tulossa.
__________________
____________________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.01.2013, 19:25
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Kysytään täältä kun kukaan ei viime vuonna kysely palstalle vastannut onkos noi ilmatikut kadulle lailliset?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.01.2013, 21:10
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Viestit: 882
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Kysytään täältä kun kukaan ei viime vuonna kysely palstalle vastannut onkos noi ilmatikut kadulle lailliset?
Mun mielestä ne eivät ole lailliset kadulle. Mahtavatko olla tieliikennekäytössä kovin hyvät edes ajaa. Tämä on nyt ihan perstuntumalta heitettyä tekstiä. Oli tästäkin jossain jotain juttua täällä palstalla. En nyt ainakaan ihan heti linkkiä löytänyt.
__________________
____________________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.01.2013, 22:11
Tollukka:n Avatar
Tollukka Tollukka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 31.07.03
Sijainti: Leppävirran saarivaltion, mantereen puoli
Viestit: 427
Perusasetus

Mulla on hiluskin (110 -97) peräpäähän typpihypyttimet leimattuna, tehdastekoiset ja kaikkee...tiellä ajelee siinä missä muillakin jousilla. Retkeilykamppeitten kanssa vaan loppuu kantavuus.
__________________
Elämässä pitää olla luksusta, hiluksusta.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48
m.suzuki sj 410 ja suzuki jx methäman O/M/V Ajoneuvot 0 29.11.2006 16:14


Sivu luotu: 19:38 (GMT +2).