![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Teoriakoetta varten on sellainen kysymyssarja, josta nuo kysymykset tulevat, maksaa ehkä kympoin tuo vihko. Olennainen juttu inssissä on kärryn irrotus- ja kiinnityskoe, jossa pitää osata toimia oikein. Siis kiinnityksen varmistaminen, valot, käsijarru, kiilat yms. Inssissä on kokeena myös kulmaperuutus, joka ei ole vaikea, koska matkaa sivuilla oleviin keiloihin on 1,5 metriä per puoli. Inssissä saa sitten käyttää kaiken liikennesäännöistä opitun, noudattaa nopeusrajoituksia, varoa kevyttä liikennettä ja ajaa taloudellisesti sekä ennakoiden ![]()
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
ab-kuuri syöty ja taas yxi poskiontelon tulehdus hoidettu
![]() ![]() broidi tuo tänää 6m kulmarautaa ja saa ruveta kyhää soa hojoon kunnon aakkutelinettä.. ![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja tosiaan kannattaa muistaa nuo kiilat pyörien eteen ku kärryn irroittaa. Mulla oli sellaset motonetin 5€ kiilat, kooltaan röökiaskin luokkaa mut kelpas kun kerran kiilat olivat. Ja tossa peruutuksessa saa tulla vaikka autosta ulos katselemaan linjoja välillä jos siltä tuntuu. Valoja kun tarkistelee kytkennän jälkeen niin piti vaan pyytää inssiä erikseen avustamaan ja se loikki sinne kärryn taa kertomaan vilkut ja jarruvalot. Automaattisesti eivät kuulemma saa siinä auttaa mut pyytämällä asia muuttuu heti. Eipä toi kaikkineen ollut mikään paha suoritettava. Kirjalliseen osioon oli se kysymysvihko etukäteen luettuna mut eipä siitä suurta hyötyä ollut. Maalaisjärjellä osaa vastata suurimman osan. Ja ne mihin ei osaa ni ei ollu siitä vihkostakaan apua. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Juu, tuossa vihkosessa oli jotain sellaisia yleistietoluontoisia kysymyksiä ja painotus ehkä sellaisille, jotka eivät ole kärryjen kanssa pelanneet aikaisemmin. Kiilat oli mulla mallia moottorisahalla pöllistä tehdyt viipaleet, hyvin ne toimi nuokin. Ei ole niin tarkkaa kunhan pitävät kärryn paikallaan. Valoissa kuulemma riittää kun laittaa hätävilkut päälle ja käy kattomassa. Kytkennässä on olennaista varmistaa, että lukitus on varmasti kiinni ja vielä nykäistä kärryä autolla perävaunun jarrun ollessa päällä niin että vielä varmistuu kiinnityksestä. Minulta tämä inssi vielä etukäteen tenttasi mitä teen kun irrotan ja kiinnitän vaunun. Kyllä se siitä.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. Viimeksi muokannut Porvoon Hilma : 12.01.2013 13:27 Perustelu: typographic corrections |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ei sitä sitten ole pahasti rupsahtanut kun myyjä kysy papereita kun emännälle tupakkaa ostin kaupasta.
Eipä ole yli kolmeenkymmeneenvuoteen kysytty papereita tupakkaa ostaessa. Ei vituta kun luullaan alle kolmekyppiseksi. ![]()
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
HJ61 MMC |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Meikä on vissiin niin vanhan näköinen ku äsken ostin kaljaa niin ei nuori uus myyjä kysyny edes papereita. Vaik elokuussa tuli 30 täyteen.
![]()
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day" |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Sama mulla, tosin ikää ei oo ku kuukauden päästä 23v niin eipä paljoa kinostellu kysyä.. Ruokaostosten lomassa oli kuitenki 2 keskiolutta!!!
![]()
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Muuten homma meni ihan normi tyylillä. Niin ja monessa paikassa saa käyttää maaturin pientä perää peruuttaessa. Ei siitä lehtisestä ollut muuta apua kuin painojen oppimisessa. Mittenkä kysyminen on mielestäni tentissä vähän huonoasia kun kelloa vastaan pitää laskea koukun painoja, vaikka todellisuudessa voit tehdä sen puhelimella tai ajan kanssa. Kytkennän ja irroittamisen selostaminen on ilmeisesti pakollisia. Mikäs on muuten ei välttämättä oikea, mutta paras järjestys kärryn irroituksessa ja kytkennässä? |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Mulla kysyjä oli itse jotain parinkympin pinnassa oleva nuori tyttö.
Ja itse sentään olen jo 48 niin pikkasen yllätti toi papereitten kysyminen kun sentään tossa kaupassa usein tulee käytyä ja käyny jo pitemmänaikaa. Paitsi jos se tyttö oli muuten kiinnostunut niin sillä verukkeella kysy paperit oli kyllä nätti tyttö. ![]() ![]()
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
#11
|
||||
|
||||
![]()
hienosti sujunut päivä ja onnistunut ilta BMC harjavallan tiloissa
![]() ![]() ![]() |
#12
|
|||
|
|||
![]() offipalstan maaliman ensimmäinen postaus lentokoneesta
tää on historiallinen hetki. Nyt voi palstaa päivittää myös lentokoneesta. Norwegiaaninen lentovekotinyhtiö tän aloitti. Ei harmita.
![]() täältä ylhäältä näkee kaikkea kivaa: näkyy, että uusi ja vanha kuppi on päässyt yhteisymmärrykseen. Sit näkyy Y n D:n jooppivalmet-tehdas. Näkyy kaikkea muutakin kivaa, mutta koska akku loppuu niin ei ehdi kertomaan kaikkea ![]()
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. Viimeksi muokannut Porvoon Hilma : 13.01.2013 23:38 Perustelu: tää siis tulee 10 km korkeudesta |
![]() |
Luokat |
ei harmita |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2006 17:08 |
Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? | jeeppi-eki | Chit-Chat | 6 | 24.03.2005 19:57 |