![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Eikös ohjeissa ollut rajaus ![]() "Kyseinen topic on tarkoitettu vain tojo-uskovaisillle terapiakeinoksi, eli muiden merkkien omistajat pysykööt ystävällisesti hiljaa."
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Uskossa voi olla vaikkei Tojoa omistaisikaan.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Hyvä huomio. Alkuperäisessä viestissä ajattelin lähinnä tojo-auton omistajia mutta voihan tauti tietysti olla päällä vaikkei tojoa juuri nyt olisikaan pihalla/tallissa. Eli saa kirjoittaa vaikkei olisi tojoa juuri nyt hallinnassa, tauti ratkaisee
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Kehuvat hyväksi, mutta ei ole omaa kokemusta tästä mallista:
http://www.youtube.com/watch?v=9FHyXBgtWFk
__________________
Jukka |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Siinähän tuo olis TOYOTA miehille retro, onkohan paljon hitsailtu...
![]() http://www.tori.fi/pohjois-savo/Toyo...a=8&w=1&last=1 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Tuolla olis hyvä tikata uusia vinyylipäällisiä KE20-Corollan penkkeihin..
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Paskaa ovat...
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Johan siitä on helmat laitettu?! Ja musta massa päällä..
![]() Mut muuten kyllä on hiukan ruostetta ottanut pintaan..
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Nii-i! Ja Toyotan omistaminen vaatii uskoa?
Itse aloittelin kortillisena ajamisen Toyotan Carinalla (-74), ja aina silloin tällöin jaksaa harmittaa kun tuli myytyä se pois. Oli viimeisen päälle ehjä peli. No, ehkei se mulla olisi sellaisena säilynyt. ![]() Seuraava lähikontakti tuli vuonna 2004 Saksasta tuodun HDJ:n muodossa. Kyseisetä pelistä voi jotain jälkiä olla jäänyt palstallekin tuolloin. Aina silloin tällöin syttyy polte otsalohkoon, että LC pitäisi saada, mutta tyhjällä rahapussilla on hyvä hieroa otsaa. Pitävät hintansa kuin pappa-Tunturit.![]() Eli summaus: Valitettavan pysyvä on tojotan aiheuttama riippuvuus, jos kahdessakymmenessä vuodessa ei oireet katoa, vaan uusivat aina silloin tällöin.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Flippikeula topic | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 03.12.2007 21:37 |
| Onko kukaan turbottanut pzj-75 tojoa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 01.11.2006 21:15 | |
| Uusi topic | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 02.12.2003 22:20 |