![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Jospa sitten retostelisin omillakin hommilla, joissa on nyt tullut 10 vuotta pyörittyä.
Jos nostan verhon ikkunasta, niin näkyy: Joskus pääsee kipparoimaan epätavallista vesiajoneuvoa: Joskus harraste ei haittaa töitä: Joskus jurppii, vaikka (kopkop) ei pahasti sattunutkaan: Joskus pääsee työkeikalle niin kauas kotoa ettei sinne olisi ilman tullut koskaan mentyäkään: Joskus harrasteesta on hyötyä, kun esimerkiksi keksii käyttää peltoreilla varustettua melontakypärää kevyenä vaunupäähineenä: Joskus jopa pääsee vääntämään. Tare ei tainnut olla vielä naapuritontilla töissä, kun tämä akseli tehtiin: Mutta pääasiassa läppäri ja toinenkin näyttö ovat ne mitä tuijottelen ja klikkailen.
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| SJ oikeissa töissä | MuumiPappa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 18.02.2010 18:34 |
| Mihin olet ollut/olet koukussa? | Skorpioni | Chit-Chat | 14 | 09.03.2008 22:41 |
| Töissä on mahtavaa | Ex_inkkari | Chit-Chat | 24 | 10.04.2005 21:29 |
| Töissä väiteltyä ! | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 02.09.2004 16:18 |
| Uudenvuoden yö töissä | Intiaani_Chief | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.01.2004 10:17 |