Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.01.2013, 18:50
antti.h antti.h ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.10.10
Sijainti: Lemu
Viestit: 145
Perusasetus

niikoskas ajetaan??? pikkumusta alkais olee taas iskussa

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.01.2013, 17:03
antti.h antti.h ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.10.10
Sijainti: Lemu
Viestit: 145
Perusasetus

lauantaina ajoa
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.01.2013, 18:38
jykä jykä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.01.10
Sijainti: raisio
Viestit: 245
Perusasetus

mä voisin ainakin lähteä makkaraa paistaa hojolla
__________________
eipä se ennekään ole onnistunut
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.01.2013, 19:54
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Viestit: 1.875
Perusasetus

Mää koitan saara hiluskin jonkunmoiseen kuntoon ja tullaan Veetin kans paistelee maggaraa.
__________________
Ai mää vai Turuust?



https://instagram.com/harborcruisers...d=YmMyMTA2M2Y=
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.01.2013, 21:46
RJCOBRA RJCOBRA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 847
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PeteTurku Näytä viesti
Mää koitan saara hiluskin jonkunmoiseen kuntoon ja tullaan Veetin kans paistelee maggaraa.
siäl on kuulemma ajettu auton kanssa jossain kielletyllä alueella elikkä siäl alueen alalaidassa/kulmassa josko ei siäl enää.
terv. Reima
__________________
Kyl määki Turuus kerra
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 10.01.2013, 05:05
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Viestit: 1.875
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RJCOBRA Näytä viesti
siäl on kuulemma ajettu auton kanssa jossain kielletyllä alueella elikkä siäl alueen alalaidassa/kulmassa josko ei siäl enää.
terv. Reima
Onko paikasta tarkempaa tietoa?
__________________
Ai mää vai Turuust?



https://instagram.com/harborcruisers...d=YmMyMTA2M2Y=
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 10.01.2013, 11:54
antti.h antti.h ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.10.10
Sijainti: Lemu
Viestit: 145
Perusasetus

onko ajasta vielä mitään tarkempaa tietoa
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Offroad: Oriveden seutu milsim Tapahtumat 50 05.04.2016 22:06
Salon seutu&ympäristö vexxi Tapahtumat 992 23.08.2012 06:15
Kyytiä tarviis pk-seutu (tai MLÄ) - Turun suunta pee Chit-Chat 0 27.11.2008 21:27
Jyväskylän seutu 6.8 Sunnuntai rairai Tapahtumat 3 08.08.2006 15:25
Porin seutu? Ahis Tekniikka & Jutustelu 6 24.11.2005 21:02


Sivu luotu: 16:46 (GMT +2).