Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.01.2013, 20:20
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.253
Perusasetus

Tod.näk sieltä napiksesta se vaiva löytyy jos muuten kaikki osat meni paikoilleen. Nosta vaikka se vasen pyörä ilmaan ja pyörittele sitä käsin ja kääntele sitä napalukkoa niin siitäkin saa hieman osviittaa mitä siellä tapahtuu.

Jos jouduit käyttämään väkivaltaa irrotus touhuissa niin nyt on mahollista että se on hieman kasassa eikä se kytkentä systeemi liiku siellä niikuin pitäisi. Ja jos näin kävi niin viilaten ja höyläten se sitten taas sopivaksi.

__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.01.2013, 22:11
Muumi Muumi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 05.04.08
Sijainti: Lahti
Viestit: 203
Perusasetus

Nii ja sinne napalukkoonhan ei kannata sit työntää kovin paljoo vaseliinia. Voipi muuten varsinkin näin pakkasella estää nappiksen toiminnan.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.01.2013, 11:54
TeTaVa:n Avatar
TeTaVa TeTaVa ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 16.08.11
Sijainti: Tornio, Suomi
Viestit: 26
Perusasetus

Juuripa niin. Kiitos vinkeistä. Liikaa vaseliinia. Jäi vaseliinipatjan päälle "kellumaan" se itse lukkopyörä. Ei sirahda enää kytkettäessä ja joka pyörä vetää.
Mainittakoon vielä, että renkaiden vatkaus ja ohjauspyörän tutina lakkasi kokonaan, kun täydellisen naparemontin tein. Kääntömaljojen laakerit oli ihan loput. Laakerit oli syöneet liukupinnat kuopalle, jollon kääntäninen oli pykälittäistä, mitä ihmeteltiin pyörien suuntauksessa, kun rengasta käsin käännettiin. Tuli hoojiistä kuin uusi ohjauksen puolesta.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.01.2013, 11:58
TeTaVa:n Avatar
TeTaVa TeTaVa ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 16.08.11
Sijainti: Tornio, Suomi
Viestit: 26
Perusasetus

Täydellisen remontin hinta osilla oli noin 480€ ja kaikki laakerit sekä sefat, että tiivisteet otin parempaa laatua. Murrosnivelet ei ole hinnassa, mutta tukipuslat kylläkin. Ellei joku tiedä vielä halvempaa laakerikauppaa niin...
www.tamgears.com
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Osina hj 61 ja hj 60 Nyt lähtee halvalla! kauhanen O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 36 29.11.2011 10:01
Koneet päikseen HJ-60 <--> HJ-61 Masiina Maasturiprojektit 2 03.11.2009 19:08
hj 61 laatikko ääntää Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 1 20.10.2009 16:20
HJ 61 etukardaani jyrisee/ääntää mitä tehdä? allis Tekniikka & Jutustelu 15 06.02.2008 14:41
hj ääntää talli-paallikko Tekniikka & Jutustelu 11 26.04.2007 15:33


Sivu luotu: 11:36 (GMT +2).