Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.01.2013, 01:44
KoniJeep:n Avatar
KoniJeep KoniJeep ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.10
Sijainti: Halinjälvi / Pohjois-Kaljala
Viestit: 1.911
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rivoriitta Näytä viesti
No ootteha työ täällä sentää!

Aattelin et taas ku on miun vuoro ni ei oo enää ketää paikalla
Öitsyjä ja hetero hali sullekkin mie mään eukon viereen tuhisemaan

__________________
Jeep


ISORY
  #2  
Vanha 06.01.2013, 01:47
Hanna:n Avatar
Hanna Hanna ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 01.05.11
Sijainti: Imatra
Viestit: 673
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KoniJeep Näytä viesti
Öitsyjä ja hetero hali sullekkin mie mään eukon viereen tuhisemaan
No hö...
No öitä ja hetero hali takas!

Viimeksi muokannut Hanna : 06.01.2013 01:50
  #3  
Vanha 06.01.2013, 20:59
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

YND ystävällisesti lainas mulle pari autoleffaa muutama aika sitten ja nyt ne muistin katsoa. Hieman Smirnoffia ja olutta. NAM On toi laatokan kierto aika metkaa hommaa tollain rompultaki katottuna!
  #4  
Vanha 06.01.2013, 23:09
JuuPeri:n Avatar
JuuPeri JuuPeri ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.01.07
Sijainti: Vihanti
Viestit: 620
Perusasetus

10 purkkia karhua taulusa ja saunottu emännän kaa..kai sitä joutaa elpyyn nii jaksaa aamupäivästä lähtä pyssykylään duuniin..
__________________
4x4 Chervolet Suburban 6.5 Turbo Diesel
  #5  
Vanha 07.01.2013, 01:44
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Sunnarit!
__________________
RUMARACING Esla T4
  #6  
Vanha 09.01.2013, 20:37
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Onpas tää topicci kuollu ku miä oon pari päivää valkassu nenää.. No nyt sekin loppu ja sauna on taas pääl ja karhu on löytän paikkans tost miun kädest..
  #7  
Vanha 11.01.2013, 20:06
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

pikkaa.. ja mik' vitun nappi nyt meni pohjaan ku aina ku koitan painaa ' tai ; ... eli a tai o pilkuilla t'' saatanan kone tekee jtn < > merkkei

n'ppis sekasin.. nerds.. help me!!!
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Olut polli vepele Chit-Chat 29 02.11.2008 18:43
Olut vs. Pimpparalla Joske Chit-Chat 9 23.08.2008 16:27
Olut kysymys... SukiSuki Chit-Chat 30 04.04.2005 00:53
Olut ei lihota MäIte Oluet 0 07.06.2002 14:54
Paha olut Lars Oluet 0 22.09.2001 12:38


Sivu luotu: 05:11 (GMT +2).