![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
mie mään eukon viereen tuhisemaan
__________________
Jeep ISORY |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() No öitä ja hetero hali takas! Viimeksi muokannut Hanna : 06.01.2013 01:50 |
|
#3
|
|||
|
|||
|
YND ystävällisesti lainas mulle pari autoleffaa muutama aika sitten ja nyt ne muistin katsoa. Hieman Smirnoffia ja olutta. NAM
On toi laatokan kierto aika metkaa hommaa tollain rompultaki katottuna!
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
10 purkkia karhua taulusa ja saunottu emännän kaa..kai sitä joutaa elpyyn nii jaksaa aamupäivästä lähtä pyssykylään duuniin..
__________________
4x4 Chervolet Suburban 6.5 Turbo Diesel |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Sunnarit!
__________________
RUMARACING Esla T4 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Onpas tää topicci kuollu ku miä oon pari päivää valkassu nenää..
No nyt sekin loppu ja sauna on taas pääl ja karhu on löytän paikkans tost miun kädest..![]()
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
pikkaa.. ja mik' vitun nappi nyt meni pohjaan ku aina ku koitan painaa ' tai ; ...
eli a tai o pilkuilla t'' saatanan kone tekee jtn < > merkkein'ppis sekasin.. nerds.. help me!!! ![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Olut polli | vepele | Chit-Chat | 29 | 02.11.2008 18:43 |
| Olut vs. Pimpparalla | Joske | Chit-Chat | 9 | 23.08.2008 16:27 |
| Olut kysymys... | SukiSuki | Chit-Chat | 30 | 04.04.2005 00:53 |
| Olut ei lihota | MäIte | Oluet | 0 | 07.06.2002 14:54 |
| Paha olut | Lars | Oluet | 0 | 22.09.2001 12:38 |