![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Revolveri riiput antas ainaki ulosjoustoo huimasti lisää taakse.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Nämä ovat myös harkinnassa. Toisaalta jos hurjaksi ryhtyisi niin kierteet myös taakse.. ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Olikos kahelilla revolverit hilussa? Tuosa omaani niitä myös pohtinu. Ei pahan hintasia tuola jenkkiläsä ollu.
__________________
4x4 Chervolet Suburban 6.5 Turbo Diesel |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Riipukkeen korvan siirto eteenpäin (n.30-60mm) ja niin paljon pidemmät riipukkeet että ovat 45 asteen kulmassa auton ollessa normaali ajokorkeudessa. Halpa ja toimiva ratkasu paskakärryn jousien toiminnan parantamiseen.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
On juu. Eikä nuo pahat oo kotosallakaan värkätä.
Viimeksi muokannut -Jallu- : 06.01.2013 19:24 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Onko leima kelpoinen viritys? Voisikin visioida säädettävän version tuonne taakse mihin sopii niin vakio kuin pitkä riipuke ja eri kulmilla..
|
#7
|
|||
|
|||
![]() ![]() Tuossa hiukan kuvaa keulan toteutuksesta. Akselia ei ole siis käännetty ja kulma on sama kuin läjässä. Kiinnitys kohtien kohdalla on siis palkin palaset joita sipistellään viellä. Hilun runko kääntyy juuri väärään suuntaan ja varret ottivat kiinni runkoon evo1 versiossa. Toiminut omasta mielestä hyvin tuolla tavalla. Jousikupit ja iskaritornit nousee siis ylemmäs ja iskaritorni tulee suoraa kuppien kylkeen. pidemmät jouset & iskarit tietty tilalle. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Eikös tuo Pertsin ehdotus ole asiallisesti toteutettuna täysin leimakelpoinen. Revolverit ei sitten kyllä ole.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Mitenlie jos tehastekoset revolveririiput? Vaikka eihän tuo paha homma leimalle oo normiriippuja laittaa..
__________________
4x4 Chervolet Suburban 6.5 Turbo Diesel |