Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #19  
Vanha 21.07.2004, 23:06
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mistä muuten Pauli tiesit, että tarviin sen 31" TSL vararenkaan kumminkin? Hyvin tiesit, US-wheelin vannekehän hitsisaumassa oli huokonen ja tiiveys oli viikon ajan maalin varassa, sitten katosi ilmat ajoreissulla. Kiitos huolenpidosta <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>
Jotkut kutsuu sitä ammattitaidoksi.<img src=icon_smile_approve.gif border=0 align=middle> Eli "näin" sen maalikerroksen läpi ja ennakoin tulevan.<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>


Tai jos totta puhutaan, niin mun mielestä kaikilla pitäis olla oikeanlainen vararengas. Ja ainakin sun tapauksessa se tuli heti tarpeeseen, eikä varmaankaan harmita, että ostit sen viidennerenkaan.

www.offivaruste.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
15.3 ajoa "Lyttylässä" Kiimakallioilla akke Tapahtumat 2 16.03.2008 14:55
Itsenäisyyspäivän ajoa Lyttylässä akke Tapahtumat 11 08.12.2005 22:22
Ajoa Lyttylässä 17.4 akke Tapahtumat 0 17.04.2005 19:21
Noormarkussa ajoa 6.11 (ehkä) akke Tapahtumat 5 05.11.2004 20:20
M: BJ-40 -76 vieläkin... saispa se ajoa... Toni O/M/V Muut 8 23.07.2004 11:58


Sivu luotu: 21:33 (GMT +2).