![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Kyl niis hetki meni aikaa mut sit ku oppi tyylin niin toinenpuoli irtos paljon nopeemmin. Iha tavallisella timpurin vasaralla itse koputtelin. Lämityksestä ei tietoa auttaako
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|||
|
|||
|
Tuurnan sijaan välillä käyttäny isoa pulttia ni tuu huteja
![]() Iso pultti ja moska, niin ei tarvii ku pikku naput ni irtoo. |
|
|
|||
|
|||
|
Turnaa kun ei käsillä ole ollut niin jatkomutterilla lähtee yhtä nätisti, saa kierrettyä riittävän monelle kierteelle niin ei pinnapultit kärsi jenkoistaan.
Varmaan edellä tarkoittivat saa kun pitkästä mutterista kertoivat. Tuo runko-osa on jotakin kevytvalua eikä oikein kestä lyödä kun painuu läjään. Hyvin on irronnut niin Hj.sta, Rockysta, Haisusta ja Hiluxista. Vaikka vielä pienempi vasara siihen mutteriin kiinni ja isommalla napauttaa... |
|
|
||||
|
||||
|
itse olen tehnyt niin että puolentuuman avaimilla kun olen aukonut niin pyörittänyt kaikki ensin löysään, sitten hylsy ja kympin jatko siihen ja ihan tavan timpurin vasaralla pari napakkaa lyöntiä.. ei siihen voimaa tarvita vaan tekniikkaa
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Napalukon yms. kartioprikkojen irroitus | HJ60 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 13.08.2008 22:08 |
| Napalukon rasvat | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 25.05.2007 19:17 | |
| BJ-42 napalukon kasaus | ahku | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 06.05.2007 08:41 |
| O: dana44 napalukon osa | dart69 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.01.2007 23:22 |
| Blazer napalukon räjäytyskuva? | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 07.01.2005 22:51 |