Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.01.2013, 09:59
4x4Garage.fi:n Avatar
4x4Garage.fi 4x4Garage.fi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.11.11
Sijainti: Liminka
Viestit: 54
Perusasetus

Asema


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti
Semmonen asia tuli mieleen, tuossa pajerossa on taas keväällä leima. Missähän oulun suunnalla ois semmonen konttori joka ymmäräis noiden jousitustyyppien muutoksen päälle? Ei tarvis henkilökunnan kans tapella? Vai mitä on raati mieltä, saanko nuo etujouset leimattua?
Minä olen suosinut :
Yksityiset K-asemat Oy
Zatelliitintie 17, 90440 Kempele

Ei halvin, mutta palvelu pelaa ja asiat hoidetaan oikein.
Mitä eivät ole tietäneet, ovat ottaneet selvää ja vielä itse soittaneet sitten takaisin.

Käy jutteleen siellä ensin niin ei ainakaan tuu turhaa reissua.

__________________
-Jani-

www.4x4garage.fi

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.01.2013, 17:35
Juuso4x4 Juuso4x4 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 30.12.10
Sijainti: Oulainen
Viestit: 227
Thumbs up

Teillähän on melkoset maalaussessiot siellä ollu

Hyvältä näyttää!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 01.01.2013, 19:21
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4Garage.fi Näytä viesti
Minä olen suosinut :
Yksityiset K-asemat Oy
Zatelliitintie 17, 90440 Kempele

Ei halvin, mutta palvelu pelaa ja asiat hoidetaan oikein.
Mitä eivät ole tietäneet, ovat ottaneet selvää ja vielä itse soittaneet sitten takaisin.

Käy jutteleen siellä ensin niin ei ainakaan tuu turhaa reissua.

meikä vois kyllä sanoa että mee kaakkuriin siihen grillin viereen,hyvä palvelu ja uskosin että leimaaminen onnistuu..
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitsubishi "Napero" Dectane Maasturiprojektit 204 28.10.2012 11:35
Myydään / Vaihdetaan MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 1 04.04.2009 18:06
Myydään MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" REKISTERÖIMÄTÖN O/M/V Ajoneuvot 2 14.12.2008 21:25
Myydään Mitsubishi Pajero "halpa" Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 1 08.07.2008 22:17


Sivu luotu: 19:43 (GMT +2).