![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
jeps...hyvät uudet vuodet!!
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
|
#2
|
|||
|
|||
|
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Semmonen asia tuli mieleen, tuossa pajerossa on taas keväällä leima. Missähän oulun suunnalla ois semmonen konttori joka ymmäräis noiden jousitustyyppien muutoksen päälle? Ei tarvis henkilökunnan kans tapella?
Vai mitä on raati mieltä, saanko nuo etujouset leimattua?
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#5
|
||||
|
||||
AsemaLainaus:
Yksityiset K-asemat Oy Zatelliitintie 17, 90440 Kempele Ei halvin, mutta palvelu pelaa ja asiat hoidetaan oikein. Mitä eivät ole tietäneet, ovat ottaneet selvää ja vielä itse soittaneet sitten takaisin. Käy jutteleen siellä ensin niin ei ainakaan tuu turhaa reissua. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Teillähän on melkoset maalaussessiot siellä ollu
![]() Hyvältä näyttää! |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
meikä vois kyllä sanoa että mee kaakkuriin siihen grillin viereen,hyvä palvelu ja uskosin että leimaaminen onnistuu..
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mitsubishi "Napero" | Dectane | Maasturiprojektit | 204 | 28.10.2012 11:35 |
| Myydään / Vaihdetaan MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 04.04.2009 18:06 |
| Myydään MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" | REKISTERÖIMÄTÖN | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 14.12.2008 21:25 |
| Myydään Mitsubishi Pajero "halpa" | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 08.07.2008 22:17 |