Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 31.12.2012, 14:09
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Syy miks piti hiukka sovittaa sarjaa paikalleen, että näkee hitsaa pakoputkien kiinnikelaipat sellaiseen asentoon, ettei varmasti ota mihkään kiinni. Elikkä edelliset sarjat ja laipat ja putket kun oli hitsattu yhteen klönttiin, niin nyt halusin pulttilaipat takas sarjojen päähän. On sit ens kerralla tarvittaessa helpompi purkaa ja kasaa, kun nyt oli kaikki hitsaamalla kiinni. Pari reikää samalla hitsasin umpeen, mutta lommoja en vielä oikonu, kun meinasin, että kyllä noista vakiomoottorin sauhut mahtuu kähisemään. Korjataan ne sitte, jos innostuu pannua virittään.




Toista peltisarjaa piti hitsuutella kollektorin keskeltä, kun sätkätti ärsyttävästi. Eli tuon näköistä oli, kun hiukka putsaili.


Nyt olis sarjat kiinni ja uudet tiivisteetkin laitettu. Jospa vähenis se putkistojen säksätys. Mutta vielä pitäis tehdä putket sarjoista eteenpäin johonkin auton keskivaiheille saakka. Aattelin koittaa saada putket kiinni vaihteistoon+moottoriin pelkästään, niin silloin putket heilusi tekniikan kans samaan tahtiin, eikä ehkä alkais niin helpolla uudestaan sätkättään....nooh aika näyttää sitte miten ne sinne saa.


Pikkuisen piti kurkistaa vanhan moottorin venakopan sisälle, että näki valunumeron: 3782461 = ....64-66...327......Camel hump,no accessory holes,160/62cc port volumes,62cc chamber
Eli ihan jees kannet pitäs olla siis kyseessä. Ja on sinne jotain "hotrotti" osaa edes vähä laitettu jo kansiinki, mitä lie löytyy nokka-akselin paikalta ja mäntinä Ai niin ja mistähän se kalkatus kuulu



Tuolle mallille se eilen jäi, kun piti sit kotiin välillä mennä. Trine soitti ja kerto, että on iskää ikävä Rauman reissun jälkeen.....vaikee oli sanoo, etten tule kotiin, ennen ku letukka käy, joten kotiinhan se oli lähettävä ja koitetaan sitä käynnistymistä sitte myöhemmin



Vielä pitäis ennen starttia ainaki:
-Tehostimen pumppu sovitella takaisin (kiinnikepultti eroja tais olla)
-Laturin remmi tuli just käytyä ostaas
-Bensaletkut viritellä
-kaasuvaijerikin tais faijalta jäädä kesken eilen
-sytkäjohdot ja tulpat laitella
-Vesiletkuja kiinnitellä ja imusarjan lämppärin lähtö muuttaa
-Etukehikko nostella paikoilleen, että saa jäähdyttimen paikalleen....jäähdytin kaipais kans ehkä pesua, mutta tietty painepesuri on rikki, eli paineilmaa kai sitte tarjottava sille
-SÄHKÖT!!!! Eli isot kaapelit ja akun paikka miettiä ja monia muitakin johtoja hiukka katella
-pakoputket ei tietty oli pahitteeks jo eka startista lähtien
-jaa niin ei tulppia passaakkaan ennen startilla pyörittelyä laittaa, että sais sylintereistä mahdollisimman paljon öljyä pois. Nii ja alakertaanki faija oli kaatanu öljyä niin REILUSTI yli ylärajan, että kampura on öljyn seassa....eli öljyjen vaihto kans.


Huomenna vois jatkaa ja koittaa saada se käymään, jos ei "uudenvuoden raketit" aiheuta krapulaa

Sitten kun se käy pitäs alkaa suunnitteleen orbitrolin ja sylinterin paikkaa. Sit vois saada sen suddailu videon tehtyä

Viimeksi muokannut Jare : 31.12.2012 16:23
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kyllä jenkit on fiksuja... Uazmies Linkit 6 02.02.2011 22:58
Kyllä lähtee! KoniJeep Chit-Chat 3 27.04.2010 19:55
Kyllä lähtee.. Joske Linkit 5 28.01.2008 09:07
Kyllä kulkee! Zamppa Chit-Chat 23 01.10.2005 20:38
Kyllä koittelee Epeli Tekniikka & Jutustelu 11 12.09.2004 09:02


Sivu luotu: 16:33 (GMT +2).