Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 30.12.2012, 21:07
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Exclamation

Mulla sit taas on -07 Passat 3C, ja oon sikatyytyväinen. Ja on 2.0TDI & DSG.

Vanhemmista Pasaateista ei oo tietoa.

Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vanha 30.12.2012, 22:18
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Perusasetus

Uudemmat passatit onkin jo huomattavasti parempia, ja toi sun moottoriski on ihan ok. Tukivarsia noista uudemmistakin menee, ja ne on suurinpiirtein kaks kertaa kalliimpia ku vanhemman mallin.
Vanha 31.12.2012, 07:25
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Thumbs up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1 Näytä viesti
Mulla sit taas on -07 Passat 3C, ja oon sikatyytyväinen. Ja on 2.0TDI & DSG.

Vanhemmista Pasaateista ei oo tietoa.
just ajelin tällaisella 2009 2.0Tdi DSGlla 115000 uudesta alkaen liisarina ja toimihan se ihan ok. Ei mitään mennyt ajossa rikki. Onhan se sit voinut alkaa hapettumaan tuon jälkeen, en tiiä.
Vanha 31.12.2012, 08:32
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Perusasetus

Kuullut, että suurin osa vag;ilaisista perinteisistä automaateista on laatikko vikasia kun ne on tuotu suomeen siirto/tehdas öljyillä jotka olisi pitänyt vaihtaa ennen luovutusta, mutta suomaliainen huolto on vaan vetänyt tikun ylös ja todennut, et hyvä on vaikka korroosion estoaineet vaan laatikossa oli öljyjen sijaan

Saksasta tuodut autot kulkee miljoonan ennen laatikon poikimista.
Suomiautot 200t ennen ensimmäistä laatikon poikimista eli jos ei ole laatikkoa vaihdettu muualta tuodusta autosta tai varaosasta ja ajettu yli 200t suosittelisin jättämään väliin ellei ensimmäiseltä omistajalta osta joka tiennyt vaihtaa öljyt ennen ajoa.

Tämän kertoili automaatti volkkarilla liikkunut herra joka kaksi suomilaatikkoa hajotti pariin vuoteen kunnes Ruotsista oli laatikon tilannut niin rupesi kestämään.

Porukoitten automaatti T-4 tai 5 poiki laatikon alle 100 tuhanteen ja metriäkään ei ole vedetty koska rungossa ei ole vetokoukun kiinnityksen tulpat auki, mutta on ehta suomeen uutena tuotu auto.
Yhdellä leirintäalueen vieraalla oli isovaunu perässä automaatti laatikkoisessa T-5 volkkarissa ja sano uudesta asti vetäneensä vaunua, mutta oli alle 100Km vaihtanut uudet öljyt laatikkoon eikä 300t mennessä ollut ongelmia ja kovalla käytöllä kun keikka hommaa teki ja vaunua kiskoi.
Viestiketju on lukittu

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUX- kysy ja vastaa- palsta KepesJokke Tekniikka & Jutustelu 5057 16.07.2025 22:43
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- Jouni_S Tekniikka & Jutustelu 332 01.04.2023 15:38
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! SuurSyömäri Chit-Chat 2358 31.08.2012 20:55
Kysy Piinalta, Piina tietää! piina Kysy Piinalta 0 02.11.2005 22:21
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy sippis Tekniikka & Jutustelu 5 02.04.2004 07:20

Sivu luotu: 19:59 (GMT +2).