Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.12.2012, 16:57
Smuli Smuli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 23.01.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 298
Perusasetus

Täytynee koettaa saaha se huohotin letku auki kun kerää melkoisesti alipainetta tankkiin kun korkki vaihdettu johonkin volvon korkkiin. hengittävä korkki kai helpottaisi tuohon alipaine ongelmaan.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.12.2012, 17:50
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Smuli Näytä viesti
Täytynee koettaa saaha se huohotin letku auki kun kerää melkoisesti alipainetta tankkiin kun korkki vaihdettu johonkin volvon korkkiin. hengittävä korkki kai helpottaisi tuohon alipaine ongelmaan.


se putki mikä töröttää vänkärin puolell tulipellis moottoritilassa niin se haarottuu auton alla jakikseen ja päävaihteiston huohotukseen, ja omassa se myös meni tankille asti. sitä ku seuraa ni siellä on ns t-haaroja ja niistä se sitten jakaa sen edellä mainittuihin paikkoihin.
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 28.12.2012, 20:10
Smuli Smuli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 23.01.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 298
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
se putki mikä töröttää vänkärin puolell tulipellis moottoritilassa niin se haarottuu auton alla jakikseen ja päävaihteiston huohotukseen, ja omassa se myös meni tankille asti. sitä ku seuraa ni siellä on ns t-haaroja ja niistä se sitten jakaa sen edellä mainittuihin paikkoihin.
Kiitokset tästä tiedosta, täytynee tutkia tuo huohotus kunhan taas auton alle viittii mennä.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.12.2012, 22:21
Rautakansi Rautakansi ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 11.12.12
Sijainti: Oulu
Viestit: 17
Perusasetus

Syyläri kysymys. Eli mulla on tuo -87 gincapi, jossa SD25 kone ja D21 kori käsittääkseni, mitä nuita nettikauppoja kattelin, niin en oikeen saanut sieltä käsitystä minkä syylärin tilaisi. Tuntu olevan vaan D21 korin syylärit tolle uudemmalle koneelle ja SD25 koneen syylärit taas vanhemmalle korille, minkähän mukaan tuo pitäisi tilata, korin vai koneen, vai onko tuossa jopa joku välimallin syyläri, vai onko sillä ees väliä sopivuuden kannalta? Oisko jollakin kokemusta?

Viimeksi muokannut Rautakansi : 28.12.2012 22:24
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 28.12.2012, 22:29
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Viestit: 1.910
Perusasetus

Mulla on semmonen fiilis että dieselikoneen syylärit on samoja D21 korisessa, ihan absoluuttisen varma en tästä ole vaikka monen ikäsiä on pihassa ollutkin

Se miksi kirjat tarjoo SD25 koneiseen (vanhoihin eli alle -86 ) erilaista on se että koppa tod näk silloin 720 mallia.. D21 koppaisissa ainoa ero syylärien välillä on bensa/diesel..

Tuolta sitten selvyys asiaan : http://nissan4u.com/parts/king_cab/

Ei jaksa ite lähtä ny klikkaileen

Edit.. Njäh

SD koneisen syyläri

TD koneisen syyläri


TD25 nissan numero syylärille : 2140080G00

SD25 koneelle : 2140010G00 / alternate: 2140080G00

Eli samaa settiä näyttäis olevan jollain pienillä eroilla..


Viimeksi muokannut Lerssinen : 28.12.2012 22:34
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 29.12.2012, 16:54
Rautakansi Rautakansi ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 11.12.12
Sijainti: Oulu
Viestit: 17
Perusasetus

Tulipa sitten puotettua vaihdelaatikkokin pois, kun kytkin alkoi luistamaan. Vaihdelaatikonpäätä ihmetellessä tuntui tuo vaihdelaatikolta kytkimelle menevä akseli kovinkin heiluvalta tuli sitten avattua sitä lisää näkyviin vaihdelaatikon suuntaan ja alta löytyi laakeri sen "juuresta". Voisikohan laakerissa sen juuressa olla vikaa (kannattaisko samoilla tulilla vaihtaa), vai kuuluuko sen vaan heilua, n. 3mm heilui päästä mitattuna. Ois vaan nyt helppo vaihtaa, jos on syytä? Varmasti löytyy joltain jonkinlaista tuntumaa?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 29.12.2012, 17:00
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rautakansi Näytä viesti
Tulipa sitten puotettua vaihdelaatikkokin pois, kun kytkin alkoi luistamaan. Vaihdelaatikonpäätä ihmetellessä tuntui tuo vaihdelaatikolta kytkimelle menevä akseli kovinkin heiluvalta tuli sitten avattua sitä lisää näkyviin vaihdelaatikon suuntaan ja alta löytyi laakeri sen "juuresta". Voisikohan laakerissa sen juuressa olla vikaa (kannattaisko samoilla tulilla vaihtaa), vai kuuluuko sen vaan heilua, n. 3mm heilui päästä mitattuna. Ois vaan nyt helppo vaihtaa, jos on syytä? Varmasti löytyy joltain jonkinlaista tuntumaa?
Onko tuo heitto ns. keskiviivalta ajatellen vai kaikkiaan?
Se stefa ei siihen koppaan oo kallis, että se kannattaa uusia samalla ku kerran auki on.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King KING CAP 4x4 WD kona Tekniikka & Jutustelu 26 03.09.2018 12:08
Nissan king cap tomppaa Tekniikka & Jutustelu 1 28.08.2011 10:04
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 29.01.2011 10:42
M:Nissan king cap O/M/V Ajoneuvot 0 21.04.2007 11:31
M. Nissan King Cap -91 Heze.R O/M/V Ajoneuvot 0 03.04.2007 23:22


Sivu luotu: 21:36 (GMT +2).