![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
+1,2 mutta nyt se kerpeleen kylmä sitten tosissaa koittaa taloon sisälle!
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie hojolla se etanakin arkkiin pääsi Mikkelin Offroad Club ry harborcruisers |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Plussan puolelle kääntyi. Ainakin katolta tulee lumet alas. Perkule jos tippuu kaikki lumet katolta niin sit tarvii jo naapurin isännältä traktori apuja. Tippuu just sopivasti tohon ajoväylälle lumet. Kolalla ei viitsi kaikkia lumia siirtää
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day" |
|
#4
|
||||
|
||||
|
ei voi ku sit se raha ei tuu sisälle
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
-0,3...
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
|
#6
|
|||
|
|||
|
+2 iisalmes
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Ei pauku pakkanen ainakaan. Kitee, +1,5c.
__________________
*Cuisvis hominis est errare,nullius nisi insipientis in errore perseverare.* |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Ei pauku pakkanen, mutta jotain muuta kuuluis kyllä...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| td5 disko ja pakkanen + ilmajouset? | kokkolanpoika | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 28.01.2008 00:51 |
| Toiota HJ 60 murrokset, kelläään nurkissa? | Vilkutin | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 22.02.2007 14:51 |
| Pureeko pakkanen? | AVRO | Chit-Chat | 37 | 24.02.2005 22:33 |
| Pakkanen katosi | MäIte | Rakas Päiväkirja | 9 | 21.01.2003 13:08 |