Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.12.2012, 23:58
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sumpe Näytä viesti
Miks GR lähtee kotona pakkasesta käymään omalla akulla mut metässä jos se sammuu ni ei jaksa pyörittää vaan tarvii lisävirtaa jolla lähtee hyvin?
Sähkön vähyyttä starttimoottorilla, tai sitten startista toinen hiilipari loppu, olisi ensimmäiset veikkaukset.

  #2  
Vanha 27.12.2012, 17:58
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 2.000
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Sähkön vähyyttä starttimoottorilla, tai sitten startista toinen hiilipari loppu, olisi ensimmäiset veikkaukset.
Mites tämä nyt selittää sen et kotona lähtee käymään mut metässä ei? Tänäänki se kävi tossa pihassa ainakin 3h ja oli lämppäri ja valot päällä ja vinssiäkin käytin ku aurailin,sit oli hommien jälkeen koitettava ni käymäänhän se lähti
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR
  #3  
Vanha 27.12.2012, 18:50
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

mikäs ois hyvää pesuainetta tollaseen pesu kaappiin jossa kama tulee letkusta ja letku toises kädes ja pensseli toisessa kädessä. löpöö on nyt ja haisee ja täytyy kuitenkin pestä koneen osista pois sitten esim jarrucleanerilla.
  #4  
Vanha 27.12.2012, 22:50
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
mikäs ois hyvää pesuainetta tollaseen pesu kaappiin jossa kama tulee letkusta ja letku toises kädes ja pensseli toisessa kädessä. löpöö on nyt ja haisee ja täytyy kuitenkin pestä koneen osista pois sitten esim jarrucleanerilla.
Ei nyt ihan täysin auennut että mitä täytyy pestä, ja mistä, mutta jos tarviit väkevän pesuaineen, niin tsekkaa "Rosteri"-niminen aine. Sillä joskus pessyt betoniroiskeita/sementtiliimaa maalatusta metallista, ja hyvin toimii.
__________________
HJ61
MMC
  #5  
Vanha 28.12.2012, 00:13
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

valopetrooli, hajuton.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
mikäs ois hyvää pesuainetta tollaseen pesu kaappiin jossa kama tulee letkusta ja letku toises kädes ja pensseli toisessa kädessä. löpöö on nyt ja haisee ja täytyy kuitenkin pestä koneen osista pois sitten esim jarrucleanerilla.
Siis pesee yhtä hyvin, tai jopa jotain likaa paremmin kuin LöPö, ja ei haise.

Mutta jos pitää saada puhdasta, niin tuo pumppu/pensseli/kierrätetty valopetrooli ei tuo täydellistä tulosta, ja nuo halvat dsl suodattimen patruunat maksaa melkein 20e/10kpl.... , ja sittenkin jää "rasvaa"

Jos käytettävissä tosi kuuma (95c) vettä, niin pieni ripsaus konetiskiainetta huuhteluveteen.... ja liotus puhtaassa kiehuvassa vedessä, ja kuivumaan.
  #6  
Vanha 27.12.2012, 18:51
Rytö:n Avatar
Rytö Rytö ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 02.01.08
Sijainti: Tohmajärvi, Finland.
Viestit: 580
Perusasetus

Miten pitkään normaalisti HJ:n hehkut kestää? Merkistäkin se kai riippuu, mut noin suunnilleen...
__________________
*Cuisvis hominis est errare,nullius nisi insipientis in errore perseverare.*
  #7  
Vanha 27.12.2012, 19:46
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.256
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sumpe Näytä viesti
Mites tämä nyt selittää sen et kotona lähtee käymään mut metässä ei? Tänäänki se kävi tossa pihassa ainakin 3h ja oli lämppäri ja valot päällä ja vinssiäkin käytin ku aurailin,sit oli hommien jälkeen koitettava ni käymäänhän se lähti
Se on citymaasturi...

Vaan mikä perhana aiheuttaa sen että kun Bertassa on aura keulalla niin aina random ajan välein edic sammuttaa koneen hetkeksi. Ei väliä onko aura ylhäällä vai alhaalla. Riittää että se keulilla. Kaikki maahommat ym on katottu ja tätä on jatkunu jo montavuotta...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
  #8  
Vanha 27.12.2012, 19:54
popo99:n Avatar
popo99 popo99 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.06.04
Sijainti: Salo
Viestit: 1.306
Perusasetus

P45T kannalla xenon sarjaa?
__________________
Mouho Motorsport
  #9  
Vanha 27.12.2012, 19:58
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Se on citymaasturi...

Vaan mikä perhana aiheuttaa sen että kun Bertassa on aura keulalla niin aina random ajan välein edic sammuttaa koneen hetkeksi. Ei väliä onko aura ylhäällä vai alhaalla. Riittää että se keulilla. Kaikki maahommat ym on katottu ja tätä on jatkunu jo montavuotta...
Alhainen öljynpaine ?? Kokeiles nostaa tyhjäkäyntiä 50-100 rmp:tä jos auttais.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
  #10  
Vanha 27.12.2012, 20:03
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.256
Perusasetus

Ei. Öp:t on okei. Ja on irroteltu öp. anturin johtoa ym. Yksi epäilys oli että sähöpumppu kyykyttää laturin mutta kun se tekee tuota vaikka kesken siirtoajon.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
  #11  
Vanha 28.12.2012, 00:37
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sumpe Näytä viesti
Mites tämä nyt selittää sen et kotona lähtee käymään mut metässä ei? Tänäänki se kävi tossa pihassa ainakin 3h ja oli lämppäri ja valot päällä ja vinssiäkin käytin ku aurailin,sit oli hommien jälkeen koitettava ni käymäänhän se lähti
Tuos avaus topiikissasi: "Miks GR lähtee kotona pakkasesta käymään omalla akulla mut metässä jos se sammuu ni ei jaksa pyörittää vaan tarvii lisävirtaa jolla lähtee hyvin?"

Olisko tuo sinun gr joku älykkäämpi versio? siis ei halua sinulle kotiin?

Mutta asiaan: Noista nissaneista suurin kokemus LD-28 dieselistä, ja 80 luvun etuvetolaatikoiden horoskooppivaihdekepin jämöttämisestä.

Mutta voisko olla mahdollista, että;
Kun lähtee käyntiin, niin moottori viileä, ja samoiten ruiskupumppu? ja moottori seisonut hetken? siis oletetaan että startti olisi nyt hiilivammainen, ja jaksaa pyorittää tuota moottoria vaikka 150rpm, ja pumppu alkaa työntämään viileänä dsl:iä pikkuisen jokaisen ruiskauksen lopussa tulikuumalle hehkutulpalle, palaa myöhässä, mutta seuraavalla työtahdilla sekunnin myöhemmin jo aikaisemmin,koska saatiin tehoa./kierroksia.. ja seuraavalla jo käy.

No sitten metsässä ei lähde käyntiin: kuuma kone, kuuma pumppu, kuuma dsl-> kuumassa koneessa puristukset paremmat, ei jaksa pyörittää kuin 145 rpm, ja pumppu kun väljä niin ei jaksa työntää yhtää kuumaa dsl:iä edellisten suihkujen läpi->
Ei herää ennen kuin saadaan lisäsähköä, koska tuommoinen hiiliinvalidi startti toimii helvetin huonolla hyötysuhteella.

Mutta tämä vaan maallikon arvailua, kun toisessa topiikissa keskusteltiin ammattilaisten kanssa, niin kaikki oletukset meni kuulemma metsään...
  #12  
Vanha 28.12.2012, 20:11
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

tietääkös porukka kertoa, et minkälaisia käyttöautoja seuraavat olis; ?

-vito 2000-2003, manuaali vs. automaatti, alle 300tkm, etuveto, vetokoukku, webasto, 2.2l, ilmastointi
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_Vito

-passat 1998-2003, manuaali vs. automaatti, alle 280tkm, neliveto vs. etuveto, moottori vaihtoehdot: 1.6--> v6--> w8 sekä 1.9tdi -->2.5tdi, ilmastointi, vetokoukku
http://fi.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat

saattaisi seitensatasen volvon myynnin kunniaks olla jompikumpi ostoslistalla, tällä hetkellä kiikarissa
vito -03, 2.2cdi, n.280tkm, manuaali, webasto, koukku, etuveto
passat -98, 2.8v6, n.280tkm, automaatti (tip-tronic), koukku
__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät
  #13  
Vanha 28.12.2012, 20:30
mielipuoli:n Avatar
mielipuoli mielipuoli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 15.12.08
Sijainti: Imatra/juva
Viestit: 438
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka Näytä viesti
tietääkös porukka kertoa, et minkälaisia käyttöautoja seuraavat olis; ?

-vito 2000-2003, manuaali vs. automaatti, alle 300tkm, etuveto, vetokoukku, webasto, 2.2l, ilmastointi
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_Vito

-passat 1998-2003, manuaali vs. automaatti, alle 280tkm, neliveto vs. etuveto, moottori vaihtoehdot: 1.6--> v6--> w8 sekä 1.9tdi -->2.5tdi, ilmastointi, vetokoukku
http://fi.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat

saattaisi seitensatasen volvon myynnin kunniaks olla jompikumpi ostoslistalla, tällä hetkellä kiikarissa
vito -03, 2.2cdi, n.280tkm, manuaali, webasto, koukku, etuveto
passat -98, 2.8v6, n.280tkm, automaatti (tip-tronic), koukku
En tiiä muuta kun että talossa on yksi uudempi vito ja voin sanoa että VIRHE ostos!! 160tkm ajettu ja ei kuukauttakaan ilman remonttia ja tuskin tuo vanhempikaan sen parempi.

Uudempi tykkää myös ruosteesta
__________________
Sitä saa mitä tilaa...vai mite se meni!!
  #14  
Vanha 28.12.2012, 21:47
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mielipuoli Näytä viesti
En tiiä muuta kun että talossa on yksi uudempi vito ja voin sanoa että VIRHE ostos!! 160tkm ajettu ja ei kuukauttakaan ilman remonttia ja tuskin tuo vanhempikaan sen parempi.
Vito on meidän firman kallein auto, huollot sikahintaisia ja auto viettää liikaa aikaa poissa hyötykäytöstä. Ja voi sitä ruosteen määrää.
__________________
Tumpula Racing Team
  #15  
Vanha 28.12.2012, 23:20
mielipuoli:n Avatar
mielipuoli mielipuoli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 15.12.08
Sijainti: Imatra/juva
Viestit: 438
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Vito on meidän firman kallein auto, huollot sikahintaisia ja auto viettää liikaa aikaa poissa hyötykäytöstä. Ja voi sitä ruosteen määrää.
Sama meillä! Vaikka talossa on Ooppeleita, Volkkareita ja Tojotia niin silti tuo on musta lammas vaikka 100tkm vähemmän ajettu kuin muut autot.

Kannatin laakereita 2kpl. jarrut, pyörän laakeri, ahtoputket, vesipumppu, alatukivarret 2kpl, iskarit, akku, vesiletkuja ym ym. ja kaikki nämä puolen vuoden aikana!
__________________
Sitä saa mitä tilaa...vai mite se meni!!
  #16  
Vanha 29.12.2012, 10:13
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka Näytä viesti
tietääkös porukka kertoa, et minkälaisia käyttöautoja seuraavat olis; ?

-vito 2000-2003, manuaali vs. automaatti, alle 300tkm, etuveto, vetokoukku, webasto, 2.2l, ilmastointi
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_Vito
Mulla on ollut Vito työautona, oliskohan ollu -04, viimenen vuosimalli etuvetoisesta. Ei se niin huono ollut kun muut täällä sanoo. Moottori (112CDI) oli ohjelmoitu, vetoja oli aika mukavasti. Ruoste ei kiusannut kun autosta piti huolta, siis pesi silloin tällöin. Eikä siihen mitään ylimääräisiä remppojakaan tarvinnut tehdä. Hyvä auto. Miinuksena se että eihän se kovin iso ole, ja takaovi aukes ylös eli trukilla lastaamisen sai unohtaa. Niitä kyllä taitaa olla pariovillakin.
__________________
HJ61
MMC
  #17  
Vanha 30.12.2012, 16:13
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka Näytä viesti
tietääkös porukka kertoa, et minkälaisia käyttöautoja seuraavat olis; ?

-vito 2000-2003, manuaali vs. automaatti, alle 300tkm, etuveto, vetokoukku, webasto, 2.2l, ilmastointi
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_Vito

-passat 1998-2003, manuaali vs. automaatti, alle 280tkm, neliveto vs. etuveto, moottori vaihtoehdot: 1.6--> v6--> w8 sekä 1.9tdi -->2.5tdi, ilmastointi, vetokoukku
http://fi.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat

saattaisi seitensatasen volvon myynnin kunniaks olla jompikumpi ostoslistalla, tällä hetkellä kiikarissa
vito -03, 2.2cdi, n.280tkm, manuaali, webasto, koukku, etuveto
passat -98, 2.8v6, n.280tkm, automaatti (tip-tronic), koukku
tilannepäivitys. vito on mennyt kaupaksi ja passat koeajettu. ei kolissut ja kilissyt ylimääräisiä, nivelet ei pitäny ääniä, laatikko vaihtoi nätisti rauhallisessa että täyskiihdytyksessä. lämmöt ei oikeen pysyny siellä normaalissa, termarin vaihto edessä siis. kori aika siisti, ei pahemmin ruostetta. sisusta myös melko pitkälti ehjä. varmaan saksan tuonti jossakin kohtaan, kun ohjekirja yms ei ollut suomen sanaa. näytössä melkein kaikki englanniks, tai sitten oli vaan omalaatuisia sanoja siellä. luistonesto nappuloita en huomannut missään, cruise ei pelannut, navigointi laitetta en opetellut vielä, huoltokirjaa pitää vielä kysyä mutta tuskimpa siitä iloa jos kaikki saksan kielellä...
tekeekö mahdollisesti moisella -98 4x4 trip-tonic passatilla mitään?
__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät
  #18  
Vanha 30.12.2012, 16:35
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Mikäs vikana d4 koneisessa about 2000vm avenssissa kun rykii eikä ota kierroksia.

EGR;ää meinasivat, mut miten se irroitetaan ?
  #19  
Vanha 30.12.2012, 17:21
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Mikäs vikana d4 koneisessa about 2000vm avenssissa kun rykii eikä ota kierroksia.

EGR;ää meinasivat, mut miten se irroitetaan ?
Itte lähtisin helpommasta päästä tätä selvittään... Eli löpösuodattimen vaihdolla liikkeelle. Oma Avensis ei tahtonu jaksaa kulkee niin tuon vaihdoin, niin kulku parani entiselleen. Eikä oo räpelletty mitenkään millään boxeilla tms... Mut mikäli tehoboxilla, niin vois veikata sitten boxin hajoomista (velillä sellanen oli ja vikanen, niin ei pelannut oikeen).
  #20  
Vanha 30.12.2012, 18:25
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka Näytä viesti
tilannepäivitys. vito on mennyt kaupaksi ja passat koeajettu. ei kolissut ja kilissyt ylimääräisiä, nivelet ei pitäny ääniä, laatikko vaihtoi nätisti rauhallisessa että täyskiihdytyksessä. lämmöt ei oikeen pysyny siellä normaalissa, termarin vaihto edessä siis. kori aika siisti, ei pahemmin ruostetta. sisusta myös melko pitkälti ehjä. varmaan saksan tuonti jossakin kohtaan, kun ohjekirja yms ei ollut suomen sanaa. näytössä melkein kaikki englanniks, tai sitten oli vaan omalaatuisia sanoja siellä. luistonesto nappuloita en huomannut missään, cruise ei pelannut, navigointi laitetta en opetellut vielä, huoltokirjaa pitää vielä kysyä mutta tuskimpa siitä iloa jos kaikki saksan kielellä...
tekeekö mahdollisesti moisella -98 4x4 trip-tonic passatilla mitään?
Henkilökohtaisesti kiertäisin tuon koriset passatit kaukaa. Onhan ne halpoja mutta aina niitä saa olla korjaamassakin. Töissä tulee erittäin paljon noita ruuvailtua. Joka leimalle repullinen tukivarsia, murroksia menee, sisustan osat on halpoja materiaaleja -> hajoaa ja kuluu pilalle, konehuoneessa öljyvuotoja ja jäähdytysnestevuotoja ja ja ja. Jos se välttämättä pitää VAG konsernin tuote olla niin osta Golffi.

Edit: Ja näköjään olit kattonu vielä v6 koneella olevaa. Sitä en suosittele ainakaan, on nimittäin niin syntinen kone ettei toista. Noissa kilometreissä menee kohta kannentiivisteet, öljyä vuotaa todennäköisesti joka raosta, kansissa ja lohkossa olevat öljynpaineventtiilit rupee prakaamaan myös kohta. Mutta tuo 1.9TDI mylly on vahva. Passatissa on tosin siinä käytetty peltistä öljypohjaa joka käytännössä poikkeuksetta vuotaa.

Viimeksi muokannut Tomppaa_ : 30.12.2012 18:29
  #21  
Vanha 30.12.2012, 19:19
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Ja tohon Passatin kiertämiseen yhdyn kyllä... Täs pihassa oli pari vuotta sitten tuollanen V6 TDI Audin merkeillä varustetu, ja tomaatti tms... Siihen edellinen omistaja oli tehnyt edellisen vuoden aikana n. 12000€:n edest remppaa. Vaihteiston uusinut, sit jakopään uusiksi... Ja tais olla nokka-akselitkin uutta... Kaveri osti onnessaan ja pari kk ajo, niin remmit antaanui ja särki 23 kukkopoikaa jne... Koneistamolt kyseltiin et mitä ottaako työn alle, niin sano et ei kannata... Eli uudet kannet ois pitänyt olla siihen... Kaveri pisti asian muhiin ja talven seiso hangen alla ja keväällä sit lähti lavetin kyytissä merkkikorjamolle, kun ei kiinnostanut sekaantua tekniikan vaihtoon (pienillä eroilla ne tehty niin ei välttämättä ois toiminut minkä touhus)... Oli hävittänyt sen samantien, kuten toistakymmentä muutakin vastaavalla tekniikalla ollutta muuta omistajaa. Bensa koneesta dieselöity laites sästöjen takia...
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUX- kysy ja vastaa- palsta KepesJokke Tekniikka & Jutustelu 5059 22.09.2025 13:58
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- Jouni_S Tekniikka & Jutustelu 332 01.04.2023 15:38
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! SuurSyömäri Chit-Chat 2358 31.08.2012 20:55
Kysy Piinalta, Piina tietää! piina Kysy Piinalta 0 02.11.2005 22:21
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy sippis Tekniikka & Jutustelu 5 02.04.2004 07:20


Sivu luotu: 15:27 (GMT +2).