Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 26.12.2012, 20:07
mielipuoli:n Avatar
mielipuoli mielipuoli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 15.12.08
Sijainti: Imatra/juva
Perusasetus

Samsung galagxy S2 on ollu mulla vuoden verran eikä oo tarvinnu huollossa käyttää vielä.
Joskus heikosti lataili mutta luulen että vika oli tuossa maailman paskimmassa liittimessä (mini usb)
Sama vika oli nokian N97:ssakin

Joissakin malleissahan on vissiin erikseen vielä vanhan ajan lataus pistoke?
Se ois kyllä suuri plussaa.

Nonialaisia ennen omistaneena voin luvata että EI IKINÄ ENÄÄN!
Toi N97 oli kyllä pohja noteeraus. Tais olla 2v aikana 6-7 kertaa huollossa viikosta kahteen joka kerta Viimisen kerran remontissa käydessä takuu oli mennyt umpeen niin arvelin jättää sen sinne huoltoliikkeen roskakoriin

Vanha 27.12.2012, 11:11
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mielipuoli Näytä viesti
Samsung galagxy S2 on ollu mulla vuoden verran eikä oo tarvinnu huollossa käyttää vielä.
Mulla taitaa kohta tulla 2v täyteen. Mitään vikaa ollut. Tosin saisivat tuoda tuon 4.1 päivityksen luuriin, koska 4.0 on sen verran bugeja että kaatuilee silloin tällöin. Tuon päivityksen kun piti tulla luuriin 12/2012. On niillä vielä pari päivää aikaa. Suurin vika on tällä hetkellä ettei akku tahdo enää kestää. Eilenkään en pahemmin luuria käyttänyt ja joka yö latauksessa. Eilen 4 aikaan näytti virran määräksi 36% Mutta tilasin hienon 2450mah akun alkuperäisen 1650mah akun tilalle. Samalla tilasin suojakuoren missä on 3000mah lisäakku. Tuota voi käyttää aina kun lähtee reissuun ja ei tiedä milloin pääsee luuria lataamaan. Kyllä nyt olettaisi että 5450mah riittäisi tuolle luurille pariksi päiväksi. Saa nähdä jääkö nuo tulliin, koska toimitus on vasta ensi vuoden puolella. Yhteenlaskettu hinta oli kuitenkin alle 20€, joten ei pitäisi jäädä.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty HP ipaq 614c Älypuhelin Finnmerchant O/M/V Muut 1 27.08.2009 19:24

Sivu luotu: 21:53 (GMT +2).