![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Lanteen Samin sivulla oli joskus kuvia kun hj jakiksen perässä ollut levykäkkärin satula on revenny irti. Eli kiinnike pisteitä pitää tehdä tarpeeksi satulalle. Itse olis tarkoitus tehdä hj jakikseen levyllinen käkkäri käyttämällä subarun (-80 luvun leone?) vaijerikäyttöistä käsijarrusatulasta. Tämmönenhän kelpaa sitten hienosti myös leimalle. En itse tekisi noilla rumpujen käsijarru sydeemeillä koska ne vaijerit on maastossa tosi tyrkyllä ja omassa tapauksessani siksi että myös taka-akselille olis tarkotus nakertaa levyt. - http://www.G-69.tk -
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron taka-akseli vuotaa öljyä rumpuihin... | Pasi | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 30.07.2004 20:19 |
Levyjarrullisen tehostin rumpuihin? | imported_offroadjouni | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 22.01.2003 19:20 |