![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() DiscoTossa toi mun Disco, näkyy tosin aika vähän, mutta kun on ihan originaali ulkonäkö niin kaikkihan tietää millanen se on. Lelu tossa lavalla on mun Tomcat, tehty Rangen 3.9 v8 alustalle. Kumpikin kiertää ihan mukavasti, mutta bensahan palaakin aikaspaljon nopeammin. Niin ja kuvaa lainasin tuolta aiemmista keskusteluista, kuvanottajasta en ole varma mutta kiitos lainasta jokatapauksessa.
T: Harri Viimeksi muokannut Harriko : 24.12.2012 15:38 |
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on tollanen:
![]() Hyvää Joulua kaikille disco-tyypeille! |
|
|||
|
|||
![]()
Ropleema!Valot katos,vain parkit on.Ei tu virtaa sulakkeille,rele rapsahtaa kun viiksestä laittaa valot..Olen kaikellailla tutkinu mut nöyp!Auttakaa!
|
|
||||
|
||||
![]()
valokytkin ?
|
|||
|
|||
![]()
Ajattelin huomenna käydä tempasemas varaosa ajoneuvoksesta koko viiksi systeemin ni sit olis ainakin se kohta kateltu.Joku neropatti oli laittanu 100w polttimot ajovaloihin ni se on voinu käryttää koko hoidon Aluks ei aina ment valot päälle,sit jäi pitkien vilautuksel palamaan ja pitkät ns normi asennossa ei pelant ollenkaan...Sit löyty enää pelkät parkit ja se väläytys...Enkä ole tod mikn autosähönero...
|
|
||||
|
||||
![]()
Vaihda ne valojen releet myös, mulla joku romu teki just tommosta ku releistöllä tuli tunnit täyteen..
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei siellä alunperin mitään releitä taida olla.
Kaikki valojen virta kulkee katkaisijan kautta kuten vahoissa jenkeissä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 5 (0 jäsentä and 5 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Traktori-topic | baxxter | Chit-Chat | 482 | 30.05.2024 22:46 |
topic poisto | Heguli | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 2 | 11.05.2011 08:28 |
Flippikeula topic | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 03.12.2007 21:37 |
Uusi topic | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 02.12.2003 22:20 |