Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.12.2012, 09:31
Pete:n Avatar
Pete Pete ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.03.05
Sijainti: Sipoo, Suomi
Viestit: 1.674
Perusasetus

Puhallin pitaa jattaa manuaali asentoo, ei siis auto tilaan.
Jos lammittimen laittaa paalle auton kaydessa ja sammutuksen aikaan on puhallin auto asennossa niin silloin jaa puhaltamaan. Nuo siis Webaston kanssa.

Eli mun mielesta tuossa sun mainitsemassa toiminnassa ei ole mitaan erikoista

__________________
HILUX 2019
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.12.2012, 11:23
alticity:n Avatar
alticity alticity ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.09.08
Sijainti: suomussalmi
Viestit: 120
Perusasetus

Okei. Aamulla kävin savuilla ja käytin virtoja päällä sen verran että laitoin puhaltimen manuaalille ja näpytin kakkostehon päälle. Odottelin tunnin verran ja panin eberin pöhisemään. Nyt kävin kattomassa niin hienosti lämppäri puhalsi, kylläkin jalkatilaan. Täytyy kokeilla vielä laittaa puhaltaa vaikka tuulilasille että ymmärtääkö se pitää asetukset muistissa. Nyt näyttää ihan hyvälle tää homma. Kiitos vastauksista.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lastu tilattu kdj 120 :seen ahku Tekniikka & Jutustelu 25 17.06.2013 05:15
Myyty Toyota Land Cruiser KDJ 120 MiKo O/M/V Ajoneuvot 3 10.03.2013 08:16
Ostetaan Nastarenkaat vanteineen kdj 120 -06 ahku O/M/V Renkaat ja vanteet 0 01.01.2012 10:40
land cruiser kdj 120 Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 0 16.01.2011 20:14
kdj-120 kummit Tekniikka & Jutustelu 12 29.01.2006 19:17


Sivu luotu: 00:10 (GMT +2).