![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Puhallin pitaa jattaa manuaali asentoo, ei siis auto tilaan. Jos lammittimen laittaa paalle auton kaydessa ja sammutuksen aikaan on puhallin auto asennossa niin silloin jaa puhaltamaan. Nuo siis Webaston kanssa. Eli mun mielesta tuossa sun mainitsemassa toiminnassa ei ole mitaan erikoista
__________________
HILUX 2019 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Okei. Aamulla kävin savuilla ja käytin virtoja päällä sen verran että laitoin puhaltimen manuaalille ja näpytin kakkostehon päälle. Odottelin tunnin verran ja panin eberin pöhisemään. Nyt kävin kattomassa niin hienosti lämppäri puhalsi, kylläkin jalkatilaan. Täytyy kokeilla vielä laittaa puhaltaa vaikka tuulilasille että ymmärtääkö se pitää asetukset muistissa. Nyt näyttää ihan hyvälle tää homma. Kiitos vastauksista.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Lastu tilattu kdj 120 :seen | ahku | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 17.06.2013 05:15 |
| Myyty Toyota Land Cruiser KDJ 120 | MiKo | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 10.03.2013 08:16 |
| Ostetaan Nastarenkaat vanteineen kdj 120 -06 | ahku | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 01.01.2012 10:40 |
| land cruiser kdj 120 | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.01.2011 20:14 |
| kdj-120 kummit | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 29.01.2006 19:17 | |