Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.12.2012, 14:53
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.482
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FROM Näytä viesti
jäähdytinnestettä imeytät siihen niin säilyy pidempään
Siis onko tää oikeasti "nixipirkka" vai läppä ?

__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
  #2  
Vanha 22.12.2012, 15:09
FROM FROM ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 25.06.08
Sijainti: KANGASALA
Viestit: 706
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Siis onko tää oikeasti "nixipirkka" vai läppä ?
painepullolla ruiskutat neulasille, mieluiten sisällä...

tai sit astiaa jäähdytin nestettä/glyseriiniä ja kuusi pystyyn siihen.

ei oo omassa torpassa kuusta eikä tule mutta isot pojat on kertonut että toimii
  #3  
Vanha 22.12.2012, 15:12
jampeli:n Avatar
jampeli jampeli ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 16.08.06
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 794
Perusasetus

Onko normaalia kun toi vw 1.9TD aaz kone tärisee tyhjäkäynnillä ihan törkeesti , tai ainakin suzukin koppa resonoi järkyttävän paljon. Heti kun antaa kierroksia vähän niin rauhottuu ,mutta käynti on mun mielestä muuten silti ihan ok.
  #4  
Vanha 22.12.2012, 15:50
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jampeli Näytä viesti
Onko normaalia kun toi vw 1.9TD aaz kone tärisee tyhjäkäynnillä ihan törkeesti , tai ainakin suzukin koppa resonoi järkyttävän paljon. Heti kun antaa kierroksia vähän niin rauhottuu ,mutta käynti on mun mielestä muuten silti ihan ok.
onkos tyhjäkäynti liian pienellä?
  #5  
Vanha 22.12.2012, 16:40
jampeli:n Avatar
jampeli jampeli ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 16.08.06
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 794
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
onkos tyhjäkäynti liian pienellä?
ei viittis ihan niin korkeelle nostaa, tosin kieppimittaria ei ole niin paha sanoo. Voi olla ihan ominaisuuskin tuollaisessa koneessa ,että tarttis paljon pehmeemmät moottorinkumit. Nyt on IKH 40mm paksut kumit missä on ne pultit päissä.
  #6  
Vanha 22.12.2012, 16:52
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

Hojon taka oven lukon vasta kappale joka on korissa kahdella pultilla kiinni. Saako sitä säädettyä ulos päin?
  #7  
Vanha 22.12.2012, 20:38
Temuu Temuu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Suomi
Viestit: 134
Perusasetus

King cabissa laturi vittuilee.. Olin ajelemassa mamman tykö niin alko valot näyttään niin himmeiltä, otin pitkät pois niin stereo sammu Pitkät takas ja perkeleen himmeät.. Ajelin mamman pihaan ja sammutin, yritin uudestaan käyntiin ja ei jaksanu konetta pyörittää edes..
Annoin olla laturissa pari tuntia ja sain sen käymään, mittasin latauksen ja näytti 12,27V aivan sama kuinka kierroksia nosti Ajelin kotia (30km) ja loppumatkasta valot taas himmenivät, mittasin latauksen ja 9,87V, kierroksia kun antoi niin nousi 10,51V ja siihen sitten jäi.
Mitähän tuolle osais tehdä vai suoraan laturia ostamaan?
  #8  
Vanha 25.12.2012, 09:16
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
Hojon taka oven lukon vasta kappale joka on korissa kahdella pultilla kiinni. Saako sitä säädettyä ulos päin?
??
  #9  
Vanha 25.12.2012, 22:51
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
Hojon taka oven lukon vasta kappale joka on korissa kahdella pultilla kiinni. Saako sitä säädettyä ulos päin?
Saa säädettyä joka suuntaan, ja muistaakseni vielä epäsymmetrinen, että voi vaihtaa toisin päinkin.....

Ja kuten joku jo kirjoitti niin yleensä lujassa; ruosteenirroitinta ja kunnon vääntötyökalu, ja kun saa ensimmäisen ruuvin auki, niin pyöritä se kokonaan irti ja rasvaa kierteet, ja takaisin kiinni, ja sitten toisen kimppuun....

Itse olen irroitellut noita iskumeisselin teräpaloilla, vartta vähintään 125mm ja kunnon väännin, niin että olen saanut PAINAA meisselipalaa kantaan!
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUX- kysy ja vastaa- palsta KepesJokke Tekniikka & Jutustelu 5066 26.05.2026 12:40
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- Jouni_S Tekniikka & Jutustelu 332 01.04.2023 15:38
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! SuurSyömäri Chit-Chat 2358 31.08.2012 20:55
Kysy Piinalta, Piina tietää! piina Kysy Piinalta 0 02.11.2005 22:21
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy sippis Tekniikka & Jutustelu 5 02.04.2004 07:20


Sivu luotu: 17:15 (GMT +2).