![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Edit: piti motarin rampilla oikein koittaa paljonko kiertää ja n. 4300 rpm oli mittarissa kolmosvaihteella, tosin vieläkin otti hitaasti lisää kiekkaa. Hirveä meteli, auto ei kiihtynyt enää juurikaan ja pakoputkesta tuli musta savu. Joku 3500 rpm alkaa olemaan ainakin tolle mun koneelle maksimit.
__________________
Tumpula Racing Team Viimeksi muokannut Heguli : 23.12.2012 23:20 |
|
#2
|
|||
|
|||
Disco
Tossa toi mun Disco, näkyy tosin aika vähän, mutta kun on ihan originaali ulkonäkö niin kaikkihan tietää millanen se on. Lelu tossa lavalla on mun Tomcat, tehty Rangen 3.9 v8 alustalle. Kumpikin kiertää ihan mukavasti, mutta bensahan palaakin aikaspaljon nopeammin.
Niin ja kuvaa lainasin tuolta aiemmista keskusteluista, kuvanottajasta en ole varma mutta kiitos lainasta jokatapauksessa.
__________________
T: Harri Viimeksi muokannut Harriko : 24.12.2012 15:38 |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Mulla on tollanen:
![]() Hyvää Joulua kaikille disco-tyypeille! |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Ropleema!Valot katos,vain parkit on.Ei tu virtaa sulakkeille,rele rapsahtaa kun viiksestä laittaa valot..Olen kaikellailla tutkinu mut nöyp!Auttakaa!
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
valokytkin ?
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Ajattelin huomenna käydä tempasemas varaosa ajoneuvoksesta koko viiksi systeemin ni sit olis ainakin se kohta kateltu.Joku neropatti oli laittanu 100w polttimot ajovaloihin ni se on voinu käryttää koko hoidon Aluks ei aina ment valot päälle,sit jäi pitkien vilautuksel palamaan ja pitkät ns normi asennossa ei pelant ollenkaan...Sit löyty enää pelkät parkit ja se väläytys...Enkä ole tod mikn autosähönero...
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Vaihda ne valojen releet myös, mulla joku romu teki just tommosta ku releistöllä tuli tunnit täyteen..
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Traktori-topic | baxxter | Chit-Chat | 482 | 30.05.2024 22:46 |
| topic poisto | Heguli | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 2 | 11.05.2011 08:28 |
| Flippikeula topic | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 03.12.2007 21:37 |
| Uusi topic | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 02.12.2003 22:20 |