![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Voi vi...n mersun kardaani! Meinas poru tulla ku hahmottelin sitä paikalleen,ei riitä kulmat edes lepo asennossa. Kuvassa on patrollin ja mesen sulakkeet ja kuva ei kerro edes totuutta vaan vähättelee!
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Aina on sanottu et kuvat on kivoja mut.... töitä riittää.Ö pohja pitää rakentaa tyystin uusiks ja ö pumppu on kans melko haasteellinen ku imuputki on aluvalua ja yhtäpaskaa pumpun kanssa. Mut ei saa lannistua ku joteski on taas intoo väkertää ja tulee jotain melkeen näkyvää.Eikä muuten ole motorin sijainti kovin huono etuakseliin nähden...vai kui?
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
|
#3
|
|||
|
|||
|
kaks vuotta kans sit tappelin saman ongelman kans
__________________
Team Kutunjuuston "päällikkö" VOLVO ON HYVÄ PYÖRÄKUORMAAJA MERKKI |
|
#4
|
||||
|
||||
|
siirrä etupäästä ylä linkit levemmälle että ölppä pohja menee niiden väliin ja rungon päästä levität jos haluu säilyttää v muodon. akseli kyllä pysyy paikoillaan vaikka ylä varret ois suorat kuhan ala varsissa on tarpeeks v kulmaa.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ylävarret suorempaan niin saat tilaa öljypohjalle Ja alavarret vinoon |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Noi ylä tuet vois kyl pistää suoraan mut tuo öljyn saanti on tuossa koneessa suunniteltu ainoastaan autobaanalle.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Tämä rojekti myydään pois!
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |