Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.12.2012, 15:14
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Miten jos ampuu ihmisen jonka älykkyys on samaa tasoa kastemadon kanssa? Saako syytteen ihmisen tappamisesta vai eläinsuojelurikoksesta?

  #2  
Vanha 20.12.2012, 16:08
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 Näytä viesti
Miten jos ampuu ihmisen jonka älykkyys on samaa tasoa kastemadon kanssa? Saako syytteen ihmisen tappamisesta vai eläinsuojelurikoksesta?
Siinä tapauksessa kuuluisi saada palkinto evoluution edesauttamisesta.
__________________
HJ61
MMC
  #3  
Vanha 20.12.2012, 16:20
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Onko eri Land Cruisereiden jarrumännät keskenään vaihdeltavissa? Kun koko on aika monessa 43mm. Eli meneekö vaikka HJ:n mäntä HDJ:n takajarruun?
__________________
HJ61
MMC
  #4  
Vanha 20.12.2012, 16:55
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Viestit: 793
Perusasetus

Tarvisi löytää suhteellisen läheltä saastamalaa vanhoista kelloista(taskukelloista) ymmärtävä kelloseppä. Kuka ja mistä? Tietääkö kukaan?
  #5  
Vanha 20.12.2012, 21:07
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

saako riittävästi yhteen autoon lisää valotehoa(?), jos laitan tilaukseen;

http://www.ojanpera.net/index.php?si...uoteryhmaid=97

sekä

http://www.ojanpera.net/index.php?si...uoteryhmaid=93

pitänee vielä katella, jos sais jostakin hieman halvemmalla ni laittas molempia noita molempia parit gemsuun sekä volvoon vaikkapa yks pari jumboja.
__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät

Viimeksi muokannut wuntzikka : 20.12.2012 21:09
  #6  
Vanha 22.12.2012, 15:27
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Thumbs up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja axu87 Näytä viesti
Tarvisi löytää suhteellisen läheltä saastamalaa vanhoista kelloista(taskukelloista) ymmärtävä kelloseppä. Kuka ja mistä? Tietääkö kukaan?
Koitappa tuolta Löytyy lista kellosepistä ja diplomikellosepistä.
http://www.kelloseppaliitto.fi/index.php?mag_nr=17

Tai tuolta:
Kellohistoriallinen asiantuntija
ja alkuperämääritykset:

Veikko Ahoniemi
veikko.ahoniemi@antiikkikelloklubi.org

Viimeksi muokannut Byrocrat : 22.12.2012 15:43
  #7  
Vanha 26.12.2012, 10:07
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik Näytä viesti
Onko eri Land Cruisereiden jarrumännät keskenään vaihdeltavissa? Kun koko on aika monessa 43mm. Eli meneekö vaikka HJ:n mäntä HDJ:n takajarruun?
Miten on?
__________________
HJ61
MMC
  #8  
Vanha 26.12.2012, 11:13
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

en ole kokeillut....


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik Näytä viesti
Miten on?
Mutta on ainakin eri numerolla tuo hodarin takajarrumäntä, joten epäilen vahvasti että ei sovi? varaosanumeron muutokseen riittää se, että joku viiste on pikkusen eri mittainen.....
Onko todella 43mm? jos muuten mitat sopii niin kokeile, tuskimpa noissa niin isoja eroja on, ettei toimisi jos sopii, ja oletettavasti tuo hodarin takajarru ei käy kuumempana kuin hj:n etujarru.
  #9  
Vanha 26.12.2012, 15:37
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Onko kellään kokemuksia tollasesta ohjelmasta? http://www.giveawayoftheday.com/
__________________
Huono tie, parempi mieli.
  #10  
Vanha 26.12.2012, 18:08
Pafo:n Avatar
Pafo Pafo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.04.04
Sijainti: Forrest Hill, Vaasa, Finland.
Viestit: 1.522
Perusasetus

Bjn mek vinssi jatkoi saman suuntaan vaikka suunta vaihdettiin vivusta. Onks jotain vialla vai johtuukose kylmästä ölpästä?
__________________
ex 4wdwannabe

-= In Lockers We trust! =-

LeijonaEmot RY supporter
http://www.noonansuomi.net/

Viimeksi muokannut Pafo : 26.12.2012 18:10 Perustelu: android rocks... ...not!
  #11  
Vanha 27.12.2012, 00:06
Yölento Yölento ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.08
Sijainti: Ylä-Savo
Viestit: 1.740
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Mutta on ainakin eri numerolla tuo hodarin takajarrumäntä, joten epäilen vahvasti että ei sovi? varaosanumeron muutokseen riittää se, että joku viiste on pikkusen eri mittainen.....
Onko todella 43mm? jos muuten mitat sopii niin kokeile, tuskimpa noissa niin isoja eroja on, ettei toimisi jos sopii, ja oletettavasti tuo hodarin takajarru ei käy kuumempana kuin hj:n etujarru.
Halkaisija voi olla sama eli sama tiiviste käy molempiin mutta pituudessahan voi olla eroa jonkun verran.
__________________
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
www.kaivinkoneet.com
  #12  
Vanha 27.12.2012, 00:16
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Yölento Näytä viesti
Halkaisija voi olla sama eli sama tiiviste käy molempiin mutta pituudessahan voi olla eroa jonkun verran.
Mutunetistä kattelin noita mäntiä, kokoja oli 37 ja 43 milliset. Molempia melko paljon, hodarissa 43mm. Tuo pituus lähinnä on se mikä minua kiinnostaa, meneekö sen puolesta toisen mallin männät. Kun hodarin mäntiä ei missään hyllyssä, muita kylläkin. Huomenna meen ne hakeen/tilaan.
__________________
HJ61
MMC
  #13  
Vanha 20.12.2012, 21:12
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 Näytä viesti
Miten jos ampuu ihmisen jonka älykkyys on samaa tasoa kastemadon kanssa? Saako syytteen ihmisen tappamisesta vai eläinsuojelurikoksesta?
miks sie miut meinasit lahdata??
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
  #14  
Vanha 21.12.2012, 07:44
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
miks sie miut meinasit lahdata??
Enhän miä nyt siuta meinannu! Vaan yhtä erittäin häiriintynyttä ihmistä joka on ottanu elämäntehtäväksee pilata miun elämän.. Enkä nyt puhu vaimostani.
  #15  
Vanha 21.12.2012, 15:16
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.261
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 Näytä viesti
Enhän miä nyt siuta meinannu! Vaan yhtä erittäin häiriintynyttä ihmistä joka on ottanu elämäntehtäväksee pilata miun elämän.. Enkä nyt puhu vaimostani.
Mies vai Nainen?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
  #16  
Vanha 21.12.2012, 16:56
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Mies vai Nainen?
En kerro enempää..
  #17  
Vanha 21.12.2012, 17:28
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 Näytä viesti
En kerro enempää..
eli she male?? http://i41.tinypic.com/207lrhs.jpg .. ei varmaa kyl..?
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
  #18  
Vanha 21.12.2012, 17:30
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Mistäs sitä tietää mikä se on.. Häiriintyny se on ainakii..
  #19  
Vanha 21.12.2012, 07:53
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 2.000
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 Näytä viesti
Miten jos ampuu ihmisen jonka älykkyys on samaa tasoa kastemadon kanssa? Saako syytteen ihmisen tappamisesta vai eläinsuojelurikoksesta?
Asiahan ei minulle kuulu mut.....olisko parempi jos tuollaset asiat jättäis vaikka kirjottamatta ku joku taho voi ottaa vaiks ihan tosissaan!
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR
  #20  
Vanha 21.12.2012, 08:31
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sumpe Näytä viesti
Asiahan ei minulle kuulu mut.....olisko parempi jos tuollaset asiat jättäis vaikka kirjottamatta ku joku taho voi ottaa vaiks ihan tosissaan!
Tietäsitpä vaan mitä minusta kirjotellaan/puhutaan.. Toi on vielä melko pientä siihen nähden.
  #21  
Vanha 21.12.2012, 08:36
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 2.000
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 Näytä viesti
Tietäsitpä vaan mitä minusta kirjotellaan/puhutaan.. Toi on vielä melko pientä siihen nähden.
Suomen laissa on jotain juttua kunnianloukkauksesta!
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUX- kysy ja vastaa- palsta KepesJokke Tekniikka & Jutustelu 5066 26.05.2026 12:40
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- Jouni_S Tekniikka & Jutustelu 332 01.04.2023 15:38
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! SuurSyömäri Chit-Chat 2358 31.08.2012 20:55
Kysy Piinalta, Piina tietää! piina Kysy Piinalta 0 02.11.2005 22:21
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy sippis Tekniikka & Jutustelu 5 02.04.2004 07:20


Sivu luotu: 13:01 (GMT +2).