![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Saisko joku otettua jonkunmoisen hitsuutus aparaatin mukaan, ni saatais se hjuuva iskuu?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Joo ei varmaan toimi semmonen oriketolainen ruostevaurion korjaus huuvassa. (Kumimattoa peltiruuvilla reikien päälle)
__________________
Harbor Cruisers |
|
#3
|
|||
|
|||
|
tarttee kyssyy tolt jyrkilt josko sil olis aikaa, mie voin tuara akrekaatin ja jyrkil on sellanen pikkupuikkokone ja taitoo myäs hitsata.
__________________
Kyl määki Turuus kerra |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Onko Jarsklla omaa avainta, kun yhteistiirikan saa vasta 12.00. Vai milloinkas aloitellaan?
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
No perskules ei ole omia koukkuja vaan ne on siellä säilössä. Täytyy mennä sitten klo 12 aikoihin nesteelle hakemaan. Otamma sähkövoimalan ja hitsuutuskoneen mukaan Reiman kanssa. Onko puikkokone taitoisia tulossa kun tuo Jyrki ei pääse tulemaan? Vaijeria tai kettinkiä tarvittaisiin siihen ripustamiseen, löytyykö vai pistetäänkö väliaikaisesti niille jaloille se huuva?
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
Kyl määki Turuus kerra |
|
#7
|
|||
|
|||
|
No raahataan vaan
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
mä olen tulos toukan kanssa mut jos se mig on jo pakattu niin paremmin se sillä onnistuu
PS. ottakaa maski,väännin ja poraruuveja kans.
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Offroad: Oriveden seutu | milsim | Tapahtumat | 50 | 05.04.2016 22:06 |
| Salon seutu&ympäristö | vexxi | Tapahtumat | 992 | 23.08.2012 06:15 |
| Kyytiä tarviis pk-seutu (tai MLÄ) - Turun suunta | pee | Chit-Chat | 0 | 27.11.2008 21:27 |
| Jyväskylän seutu 6.8 Sunnuntai | rairai | Tapahtumat | 3 | 08.08.2006 15:25 |
| Porin seutu? | Ahis | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 24.11.2005 21:02 |