Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.12.2012, 10:17
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Viestit: 1.875
Perusasetus

Saisko joku otettua jonkunmoisen hitsuutus aparaatin mukaan, ni saatais se hjuuva iskuu?

__________________
Ai mää vai Turuust?



https://instagram.com/harborcruisers...d=YmMyMTA2M2Y=
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.12.2012, 13:39
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.290
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PeteTurku Näytä viesti
Saisko joku otettua jonkunmoisen hitsuutus aparaatin mukaan, ni saatais se hjuuva iskuu?
Joo ei varmaan toimi semmonen oriketolainen ruostevaurion korjaus huuvassa. (Kumimattoa peltiruuvilla reikien päälle)
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.12.2012, 16:44
RJCOBRA RJCOBRA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 847
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PeteTurku Näytä viesti
Saisko joku otettua jonkunmoisen hitsuutus aparaatin mukaan, ni saatais se hjuuva iskuu?
tarttee kyssyy tolt jyrkilt josko sil olis aikaa, mie voin tuara akrekaatin ja jyrkil on sellanen pikkupuikkokone ja taitoo myäs hitsata.
__________________
Kyl määki Turuus kerra
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.12.2012, 10:52
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Viestit: 1.875
Perusasetus

Onko Jarsklla omaa avainta, kun yhteistiirikan saa vasta 12.00. Vai milloinkas aloitellaan?
__________________
Ai mää vai Turuust?



https://instagram.com/harborcruisers...d=YmMyMTA2M2Y=
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 25.12.2012, 11:03
sirP sirP ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.05
Sijainti: Turku
Viestit: 1.643
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PeteTurku Näytä viesti
Onko Jarsklla omaa avainta, kun yhteistiirikan saa vasta 12.00. Vai milloinkas aloitellaan?
No perskules ei ole omia koukkuja vaan ne on siellä säilössä. Täytyy mennä sitten klo 12 aikoihin nesteelle hakemaan. Otamma sähkövoimalan ja hitsuutuskoneen mukaan Reiman kanssa. Onko puikkokone taitoisia tulossa kun tuo Jyrki ei pääse tulemaan? Vaijeria tai kettinkiä tarvittaisiin siihen ripustamiseen, löytyykö vai pistetäänkö väliaikaisesti niille jaloille se huuva?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 25.12.2012, 13:47
RJCOBRA RJCOBRA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 847
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sirP Näytä viesti
No perskules ei ole omia koukkuja vaan ne on siellä säilössä. Täytyy mennä sitten klo 12 aikoihin nesteelle hakemaan. Otamma sähkövoimalan ja hitsuutuskoneen mukaan Reiman kanssa. Onko puikkokone taitoisia tulossa kun tuo Jyrki ei pääse tulemaan? Vaijeria tai kettinkiä tarvittaisiin siihen ripustamiseen, löytyykö vai pistetäänkö väliaikaisesti niille jaloille se huuva?
Kyl me voiraan se miggiki raahata sinne.
__________________
Kyl määki Turuus kerra
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.12.2012, 16:51
sirP sirP ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.05
Sijainti: Turku
Viestit: 1.643
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RJCOBRA Näytä viesti
Kyl me voiraan se miggiki raahata sinne.
No raahataan vaan
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 25.12.2012, 22:37
Kankku:n Avatar
Kankku Kankku ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 04.10.04
Sijainti: Masku/Turun kupees
Viestit: 1.031
Perusasetus

mä olen tulos toukan kanssa mut jos se mig on jo pakattu niin paremmin se sillä onnistuu
PS. ottakaa maski,väännin ja poraruuveja kans.
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Offroad: Oriveden seutu milsim Tapahtumat 50 05.04.2016 22:06
Salon seutu&ympäristö vexxi Tapahtumat 992 23.08.2012 06:15
Kyytiä tarviis pk-seutu (tai MLÄ) - Turun suunta pee Chit-Chat 0 27.11.2008 21:27
Jyväskylän seutu 6.8 Sunnuntai rairai Tapahtumat 3 08.08.2006 15:25
Porin seutu? Ahis Tekniikka & Jutustelu 6 24.11.2005 21:02


Sivu luotu: 07:11 (GMT +2).