![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
mulla oli ihan sama juttu . Helpohkot vaihtaa kun on pullotunkki jolla noit jousia pikkasen avustaa oikeaan kulmaan jotta saa sen haarukan paikoilleen.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Pari kertaa vuodessa painaa nipasta rasvaa riippuihin niin ei ole ongelmia ![]() Itellä kun on tuo ome:n alusta, niin siinä tulee paketissa mukana, mutta saa niitä rasvattavia riippuja erikseenkin ostettua. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Pitää varmaan poraa rasvanipoille paikat huomenna. Tosin tais tossa kokonaista 20min mennä vaihdossa
![]() Puslia ei vaan meinänny saada, missään ei ollu hyllyssä. joten 3 motonettiä tuli ajettua lpäi että sai kaikki 8 kasaan
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Jummmijammmi, vaimon auto leimassa pikku huomautuksella
![]() Ei menny ku viikko puuhaillessa tallilla ja toista tonnia rahaa ![]() Perusvarmoja pelilöitä noi kolmoskoppaset Pajerot |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Autotalliin vapautu jokunen neliö vapaata tilaa kun sorvi lähti uuden omistajan matkaan ja alko vielä rapiat 2 viikkoo kestävä "joululoma", ei vituta sit tippaakaan
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() . Miulla meni sen vajaa kolme tuntia molempiin puoliin yhteensä. Piti opetella ja porata kumia ja tunkata jne...![]() Puslat hain ihan paikallisesta valtuutetusta Toyota - varapuslaliikkeestä. Olihan ne kallista kumia, mutta kun itelle tekee niin saa tulla ihan hyväkin
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Maailmankaikkeuden viiminen päivä, tai jos huomen viel herätää ni on tää ainaki tän vuoden viiminen työpäivä..
Nyt ei välttämättä ees ihan niin hirveest vituta ni kait tän saa kirjottaa tänne..?
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
HJ61 MMC |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä hyvä ½" pulttipyssy? | Jallu | Tekniikka & Jutustelu | 136 | 29.08.2015 19:26 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
| AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2006 17:08 |
| Miksi olisi kivaa olla mies? | Santeri | Jokes | 0 | 10.01.2006 12:48 |
| Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? | jeeppi-eki | Chit-Chat | 6 | 24.03.2005 19:57 |