Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Guffaw
Sama täällä, vasta rekisteröitynyt tänne ja saanut kyllä hyvin apua täältä.
Ostin pari viikkoa sitten -87 King Cabin ja tarkoitus katsastaa ne leveille renkaille. Tarkoitus kyllä vain ajella niillä kesällä ja syksyllä.
Talvella käytän normaalia nastarengasta, normaali koossa.
Puhuit Lapista... ootko pohojosesta? Ite oon Rovaniemellä, Lapinrinteellä ja olis mielenkiintoista nähä ne renkaat sinun auton alla ihan omilla silmillä...Missä konttorilla muuten kävit ja muistatko miehen joka katsastuksen teki?
|
Oulustapäin olen, Keminmaasta ostin kesällä auton kun olin siellä töissä. Oli kyllä hyvässä kunnossa palkit alla, ei tarvinu paljon hintaa miettiä kun muutenkin tuntu tekniikka suunnalleen pelaavan ja kilsojakin oli se hyvästi vajaa 200tkm vasta mittarissa, nyt tuo katsastus vahvisti mukavasti sitä käsitystä.
Pitää koittaa saada tänne joku kuva sitten kun saan nuo specialtrackit oikeen alle asti, kumit on nyt tilattu ja vanteet tilaan kunhan pääsen kumeja vertailemaan nyt alla oleviin lainakumeihin. Nuo lainarenkaat sopii ihan hyvin pyörimään ja levikkeiden allekkin, mutta oletus on, että voi vähän olla leveyttä ja korkeutta enemmän nuissa tilaamissani, ainakin ison kulmanappulan luulis tulevan selvästi leveämmälle.
Nuissa nyt alla olevissa vois olla vaikka isompikin ET kun tuo 3, mutta eipä kovinpaljoa ainakaan pakkasella, nyt kuvio jää reilun sentin levikemuovin alle, mutta jos ois joku ET 25, niin sopis nuo vielä sittenkin kääntymään ihan hyvin ja hinkkaamatta. Siksipä tuo aiemmin mainittu -20 ET vähän ihmetyttää, niillä tulis edestä reilusti yli levikkeen jo nuo nyt alla olevien pintanappulat.